Kawan-kawan kakcik

Isnin, 13 Jun 2011

Masih suka menikmati...

Setiap kali 'terbang' - tidak banyak, sedikit pun mesti aku merakamkan gambar di atas sana ...












28 ulasan:

  1. alangkah seronoknya kalau dapat jadi burung cenderawasih ..!

    BalasPadam
  2. SALAM,
    MAHA HEBAT KUASA ALLAH ! MASA TU, TERBANG DARI MANA KE MANA KAKCIK?

    BalasPadam
  3. Ada yg bergumpal, bertompok dan berselerak segalanya indah yg tidak terkata...

    BalasPadam
  4. kita rasa BESAR di daratan
    hakikatnya..
    kita KECIL di awangan ...

    salam manis kakcik , Moga akak sihat bersama keluarga dan anak2 yaaa..

    BalasPadam
  5. woww...cantikkkk

    nx time rakam pic sekitar klia pula
    manatau boleh snap perumahan
    rmh ati :)

    BalasPadam
  6. bujal...

    ciptaan Allah yang tiada tandingannya. Subhanallah.

    BalasPadam
  7. Kanda AL...

    patah sayap, bertongkat paruh! :)

    BalasPadam
  8. W/salam Dato' LF...

    gambar dirakam di ruang udara Laut China Selatan. Penerbangan dari KL ke KK. :)

    BalasPadam
  9. Kakzakie...

    dalam ruang tersendiri dan 'mereka' tidak berkelahi. :)

    BalasPadam
  10. Salam manis LiNda...

    di mana pun, kita tetap hamba yang lemah. :)

    BalasPadam
  11. sama la cam saya, kalo berpeluang terbang, mesti amik gambar awan...hehehe...en. abah slalu ckp sy pelik...hahahaha...biarkan

    BalasPadam
  12. Ati...

    kalau kakcik ada DSLR, mungkin boleh nampak terus rumah Ati. :)

    BalasPadam
  13. Su...

    mungkin hanya kita yang mengerti apa yang kita lihat dan hayati... :)

    BalasPadam
  14. subhanaAllah...kalaulah kita punya sayap...

    BalasPadam
  15. Q...

    kalau kita punya sayap, pastinya kita akan terbang melayang-layang... :)

    BalasPadam
  16. wahhhh kakchik berada di awan biru... :)

    BalasPadam
  17. MLD...

    sekadar menikamati keindahan melalui tingkap pesawat sambil berfikir 'satu waktu dulu, bagaikan mustahil untuk aku sering melihat awan ini dari dekat'. :)

    BalasPadam
  18. Oooooo .. kakcik suka tgk awan eh?? sama lah kita tp kakchik jrg dpt ambek gambar sebab selalunya duduk jauh dari tingkap. Frust!!

    BalasPadam
  19. kakcik
    bila tengok awan tu macam2 bentuk kan?indah ciptaanNya.

    BalasPadam
  20. Kakchik Ella...

    kalau duduk jauh dari tingkap pun, selalunua kakcik akan cuba juga untuk rapat ke tingkap semata2 nak tengok awan. :)

    BalasPadam
  21. Sya...

    memang macam-macam bentuk dan rupa. Asyik memerhatikannya. :)

    BalasPadam
  22. Subhanallah. Cantik kan kak? Bukan, bukan cantik tapi sangat Cantik. Setiap kali terbang Ate suka lihat pemandangan di luar dari jendela hatta yang kelihatan hanya awan memutih. Tapi pernah sekali duduk sebelah pompuan Chinese Indonesia, sibuk dia suruh Ate tutup tingkap tu katanya silau, padahal sedikit cahaya pun tak kena dia..ngada-ngada aja.

    BalasPadam
  23. Ate...

    agaknya perempuan tu sengaja tidak mahu mengkagumi apa yang Allah ciptakan.

    Tiada yang lebih cantik dari ciptaanNya. :)

    BalasPadam
  24. acu pun suka tengok awan & langit masa dalam flight tapi kalau time hujan..di tambah dengan kilat...ya Allah!!! tak terucap...takut

    BalasPadam
  25. @cu...

    kakcik kalau kena waktu hujan atau pesawat rasa bergoyang, kakcik pejam mata sambil ingat pada Allah je... Dalam hati, memang kecut habis. :)

    BalasPadam
  26. ralat pulak sbb, saya tak rakam gmbar apa2 masa naik mas pergi surabaya minggu lepas... huhuhu

    BalasPadam
  27. NormaLiza...

    lain kali boleh ambil gambar bila terbang lagi... :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.