Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 6 Mei 2011

Bapaku di hospital...




62 ulasan:

  1. kakcik, adik dah balik ke jenguk ayah kakcik? saya sayu baca n3 utk adik kakcik tu.

    moga ayah kakcik diberi kesihatan yg baik²

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kakcik

    tabah yer kakcik...
    kuatkan imanmu
    sesungguhnya abah kuat semangat orangnya...

    PS; semoga abah semakin sembuh dan dapat keluar ward segera..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum my dear sis..KakCikS,


    Moga ayahanda Kakcik akan beransur sembuh...
    InsyaAllah..

    Akak jaga diri juga yaa..rest kena cukup tu...

    BalasPadam
  4. apa perkembangan terkini ayah kakcik?

    doktor kata apa?

    BalasPadam
  5. Doa saya juga moga Ayahanda di hospital kembali sembuh seperti sediakala serta dapat kembali ke rumah.

    BalasPadam
  6. sabar ye kakcik...
    semoga abah kakcik dipermudahkan segalanye...

    BalasPadam
  7. makcik banyak bersabar ye~~apa2 jadi kena redha~~apapun saya doakan yang terbaik~insyaallah~~

    BalasPadam
  8. terus berdoa agar diberi segala yg terbaik untuknya....

    speechless.

    BalasPadam
  9. Assalam Kakcik
    banyak2 bersabar dn sentiasa berdoa pada Allah SWT..muga2 ayah kakcik pulih dan dapat bertemu semua ank2nya.

    BalasPadam
  10. Sabar ye kakcik
    harap ayah kakcik sembuh dan boleh keluar wad..

    BalasPadam
  11. Semoga KC tabah....doa saya semoga ayah KC sembuh segera...

    BalasPadam
  12. salam kakcik,

    banyakkan bersabar & terus berdoa. Allah Maha Mengetahui....

    BalasPadam
  13. kakcik, GB akan turut sama mendoakan kesejahteraan ayah kakcik. semoga Allah beri kesejahteraan kepadanya. Amin...

    BalasPadam
  14. moga ayah kakcik diberikan kesembuhan...

    dan moga adik kakcik disejukkan hati menjenguk ayah

    BalasPadam
  15. Kakcik - Saya doakan semuga ayah kakcik cepat sembuh dan sihat walafiat. Amin

    BalasPadam
  16. tabah menghadapi dugaan ya kakcik..
    Memang terasa penat menjaga ayah sakit..kesabaran itu sangat bermakna pada ayah kita pd masa ini..krn dia benar2 memerlukan kasih sayang dan perhatian daripd anak2nya..

    BalasPadam
  17. aslmkm kakchik..semoga ayah kachik kembali pulih dan di dapat bertemu dgn anak-anaknya.Kakchik..tabahkan hati..semoga Allah melindungi kakchik sekeluarga..

    BalasPadam
  18. Sallam kakcik,
    Semuga Allah melindungi ayah kakcik,
    dan semuga cepat sembuh.

    BalasPadam
  19. as-salam kakcik..
    harap kakcik bersabar menerima ujian ni. kami di sini mendoakan agar kesihatan ayahanda kakcik pulih seperti biasa ya...in the meantime, kakcik juga...jaga kesihatan tau.

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum KakCik, Akak doakan KakCik sabar menghadapi ni. Semoga dipermudahkan dan diberi ganjaran olehNya!

    BalasPadam
  21. Niez...

    tak nampak bayangnya. :(

    BalasPadam
  22. Wa'alaikummussalam Ayu...

    terima kasih untuk doa. Bapa langsung tak nak makan. Makan ubat tapi tak makan makanan lain. :(

    BalasPadam
  23. Wa'alaikummussalam Tinie sayang...

    buat masa ini, kakak dan kakak ipar kakcik menjaga bapa di hospital. Kakcik pula sibuk menemani suami ke sana ke sini dan kakcik sangat berharap serta berdoa, tiada sesuatu yang buruk terjadi kepada bapa.

    BalasPadam
  24. Dr DZ...

    bapa kakcik telah dikeluarkan dari ICU dan ditempatkan di wad pengasingan (Isolation Room) kerana doktor kata bapa kakcik dijangkiti TB. :(

    BalasPadam
  25. Myri...

    terima kasih kerana turut mendoakan. Kakcik serta adik beradik yang lain sangat berharap bapa boleh sembuh dan berselera untuk makan walaupun hanya untuk beberapa suap.

    BalasPadam
  26. Ainnoraini...

    terima kasih dik.

    BalasPadam
  27. bujal...

    terima kasih untuk doa kamu itu. Makcik sangat menghargainya.

    BalasPadam
  28. Q...

    terima kasih. 'Berat mata memandang, berat lagi jiwa bapa kakcik menanggungnya'. :(

    BalasPadam
  29. W/salam Ida...

    kakcik rasa bagaikan pintu Ali Baba yang kehilangan kata hikmat - tertutupnya mungkin takkan terbuka lagi... :(

    BalasPadam
  30. Masya-Allah kakcik redha dan pasrahlah ye kakcik. Hati kakak terharu dan sayu melihat keadaannya.

    Kakak rasa doa anak-anak dan saudara-maralah yg diharap utk mendapat keredhaan Allah. Mohon dipermudahkan walau apa jua yg terjadi....

    BalasPadam
  31. Sya...

    InsyaAllah, dengan doa kita semua bapa kakcik akan diberikan kesembuhan oleh Allah SWT.

    BalasPadam
  32. Cikgu Nurin...

    terima kasih. Mudah2an bapa kakcik akan segera sembuh.

    BalasPadam
  33. eelobor...

    hanya Dia tempat kita bergantung harap.

    BalasPadam
  34. moga kesihatan ayahanda kakchik smakin pulih tika ini..
    dugaan Tuhan..

    BalasPadam
  35. gB...

    Amin. Rupa2nya bapa kakcik punya ramai 'anak2 dan cucu2' yang sudi mendoakan kesejahteraannya. Kalaulah dia tahu!

    BalasPadam
  36. Mimi...

    kakcik tak harpakna apa2 lagi dari adik kakcik itu. Biarlah dia 'bahagia dengan dunianya'... :(

    BalasPadam
  37. TRR...

    terima kasih untuk doa. Amin.

    BalasPadam
  38. Sal...

    kakcik faham apa yang bapa kakcik mahukan, cuma mungkin kakcik terlalu menurut nafsu dan bersikap degil tidak kena tempat. :(

    BalasPadam
  39. W/salam ummi-khalish...

    terima kasih untuk doa yang dititipkan.

    BalasPadam
  40. W/salam Lipislady...

    Amin. Kami adik beradik memang mengharapkan yang terbaik buat bapa.

    BalasPadam
  41. W/salam Kak Halima...

    mudah2an Allah makbulkan doa kita semua buat bapa.

    BalasPadam
  42. W/salam Siti...

    InsyaAllah, dengan doa kita semua dan dengan rawatan serta ubat2an yang diberi bapa akan beransur pulih sepenuhnya.

    BalasPadam
  43. Kakzakie...

    begitulah keadaan sebenar bapa. Hanya tinggal kulit dan tulang. Luluh hati melihatnya. Tapi kami tak boleh menunjukkan kesedihan itu di hadapannya. Seboleh mungkin, kami cuba wujudkan suasana ceria.

    BalasPadam
  44. TK...

    iya, dugaan dariNya untuk menguji sejauh mana tabah dan redhanya kami...

    BalasPadam
  45. InsyaAllah ramai yang akan mendoakan. Banyakkan sabar ye kakcik.

    BalasPadam
  46. Aminnnn...

    Moga terus diberikan kesejahteraan dan kesihatan yang baik.

    Berdoalah.

    Banyak sabar, ya Kakcik

    BalasPadam
  47. Assalamualaikum,
    Sama2 kita doakan moga ayah kak chik cepat sembuh, diringankan kesakitannya. Aminnn.

    Doa seorang anak InsyaAllah Allah dengar. Mudah-mudahan.

    BalasPadam
  48. Salam Kakcik, ayah kakcik tuh dah merindui dan dah bersedia utk berjumpa PeciptaNYA..moga anak2 dpt berkumpul dan memberinya semangat..

    BalasPadam
  49. banyakkan sabar... moga abah kakcik diberi kesembuhan

    yang menjaga orang sakit juga turut merasa sakitnya, berihat dan jaga kesihatan juga

    BalasPadam
  50. berdoa semoga ayah kakcik cepat sembuh dah boleh pulang kerumah. kalau kak cik yang menjaga ayah kakcik, take care ok

    BalasPadam
  51. Fa...

    sejak duduk di hospital, bapa tidak begitu banyak karenah. Cuma masih tidak mahu makan walaupun dipujuk mahupun dipaksa.

    Terima kasih kepada semua yang turut mendoakan.

    BalasPadam
  52. Azie...

    kakcik dan adik beradik kena terima hakikat tentang keadaan bapa kami. Kami juga berusaha semampu kami untuk menggembirakan hati bapa walaupun nyata kegembiraan itu bagai tak akan datang kepadanya. :(

    BalasPadam
  53. Wa'alaikummussalam Anyss...

    terima kasih kerana bersama mendoakan kesembuhan bapa kakcik. Itu juga doa kami - semoga bapa dapat bangun, berjalan, beribadah dan makan minum seperti waktu sihatnya.

    BalasPadam
  54. W/salam Pn Nani...

    isi hati bapa hanya Allah yang tahu. Salah satu punca beliau jadi begitu pun kami tahu sebabnya. Tapi, biarlah Tuhan Yang Maha Pengasih menentukan segala2nya. Kami pasrah dan redho.

    BalasPadam
  55. ibuintan...

    apa yang kami harap, bapa sembuh semula. Akan hilang sakit dan letih kami kalau bapa sihat. Tidaklah bermakna beliau membebankan kami, cuma kami tak sanggup melihat penderitaan yang ditanggungnya.

    BalasPadam
  56. Su...

    buat masa ini, kakcik tidak menjaga bapa di hospital. Kakak dan kakak ipar yang menjaganya. Kakcik dan adik2 hanya datang melawat dan menunaikan keperluan mereka. Selepas ini, bila kakak balik ke kampung dan bapa tidak keluar lagi, mungkin kami akan bergilir2 mengambil cuti.

    BalasPadam
  57. sabar yea kakcik ... semoga segalanya di permudahkan Allah..

    BalasPadam
  58. semoga Allah permudahkan urusan kakcik dan keluarga

    BalasPadam
  59. Sabar ye kakcik


    Berserah pada Allah dan harap2 ayah kakcik sembuh dan boleh keluar wad..

    BalasPadam
  60. allahlah yang maha mengetahui segalanya.

    sabar dan reda sahaja...

    BalasPadam
  61. Alamak....kisah sedih ni....semoga ayah kakcik segera sembuh..IsyaAllah...

    BalasPadam
  62. Saya ada pengalaman tunggu ayah kat Hospital..tapi ayah mertua.. kami buat sistem giliran untuk menunggu ayah dalam wad..

    Tapi saya tetap terkilan sebab ayah mertua saya pergi selama lamanya buka waktu giliran saya dan isteri menunggu..

    Filir fikir kan lah..

    Semoga KakCik tabah dengan segala..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.