Kawan-kawan kakcik

Rabu, 18 Disember 2019

Permata Untuk Isteri...


Tiba-tiba terngiang-ngiang lirik lagu dendangan Kopratasa ini :

Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

10 ulasan:

  1. sesekali layan lagu puitis gini ye kakcik... memang sedap pun lirik dan lagu ini kan... dana suka sangat

    BalasPadam
  2. Suka lagu ni.Kalau dengar penyanyinya sampaikan lagu ni..santai je..bersahaja tapi betul-betul dari hati..

    BalasPadam
  3. Baris akhir tu, nasib baik tak 'kerana kau isteri-isteri-isteri-isteriku'

    BalasPadam
  4. husband pernah nyanyi lagu ni kat karaoke org kawin...terus pengantin basi ni rasa panas je muka. sebak rasa

    BalasPadam
  5. zambri suka gak nyanyi2 lagu ni.. tapi tu lah sumbang mambang. hehehehe

    BalasPadam
  6. Dan dan saya pun teringat lagu ni KC bila tengok senikata tu....
    Mesti hati pun berbunga bungakan bila suami tuju lagu ni kat kita KC hihi

    BalasPadam
  7. suka lagu ni.. syahdu je bila dengar.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com