Kawan-kawan kakcik

Ahad, 27 Oktober 2019

Renungan untuk anak-anak...

...dan ingatan untuk diri sendiri.

Untuk anak-anak yang masih punya ibubapa...

...untuk ibubapa agar ingat akan dosa-dosa kita.

9 ulasan:

  1. Kita sbg ibu kerap memendam rasa terhadap tingkah laku anak2,kan..tp jarang sekali kita meluahkn..

    BalasPadam
  2. Doakanlah yang baik2 aje untuk mereka.

    BalasPadam
  3. dana cuba selalu call kat kampung, dan buat VC dengan mak abah kat kampung, nak balik kampung selalu ada kekangan masa. Jadi memang akan selalu call mereka.

    BalasPadam
  4. Banyak perkara yang baik sengaja atau tidak sengaja PC sebagai anak lakukan.Lakukan perkara yang baik itu bukan masalah tapi lakukan perkara sebaliknya itu PC takut sangat.PC didik diri selalu minta maaf dengan babah mama.

    BalasPadam
  5. Bila dah mula faham perasaan sebagai seorang mak, saya pun mula cuba baiki apa yang saya lemah sebagai anak.

    BalasPadam
  6. Salam kak, apa cerita...sini baik baik saja..saya nak pencen kali ke 2

    BalasPadam
  7. tiba-tiba rasa sebak pula baca entri mak ni

    BalasPadam
  8. Terima kasih atas peringatan makcik :D

    BalasPadam
  9. Terima kasih KC....
    Kita pernah menjadi anak dan sekarang menjadi ibu..... Kalau bukan sekarang , satu hari nanti kita akan merasa keadaan mcm tu....atau kita pernah membuatkan ibu bapa kita terluka...huhu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com