Kawan-kawan kakcik

Ahad, 20 Mac 2016

Kicap dan sos MUDIM sebagai buah tangan di majlis perkahwinan...

Eh...macam bentuk 'jantung' pula susunannya...
Satu ilham yang lain dari yang lain...
...kalau bagi telur, mungkin orang tak makan dan tak tahan lama, kan? 

12 ulasan:

  1. bijak orang sekarang nak melariskan produk, nama yg unik membuatkan org tertarik nak membeli... lg satu dah jd budaya majlis perkahwinan tuan rumah memberi ole2 sebegini, bukan lagi jajan yang kurang berkhasiat...

    BalasPadam
  2. wah..bestnyer..kicap feveret dil ni..bagus bagi macam ni..x membazr...

    BalasPadam
  3. Wah.. saya suka kicap tu kakcik.. sentiasa ada stok di rumah..

    BalasPadam
  4. bestnya kakcik dpt kicap, mmg betul tahan lama jugak kicap ni
    disini ada jugak yg bagi beras, minyak, milo pokoknya makanan lah mungkin trend kot skrang ni kan

    BalasPadam
  5. Tak yah sibuk nak beli paperbags. Ikat jer dgn reben botol tu. Jimat, praktikal dan mudah. Lagi sebulan dh boleh siapkan. Lagipun kicap tu bukan boleh dpt dgn seringgit. Ada harga tau..

    BalasPadam
  6. bestnya dpt kicap kakchik.1st time tengok org bagi kicap

    BalasPadam
  7. aritu kt kg kicap jalen tp versi kecik... bt buah tgn,
    selalu air kotak, jajan skrg kicap ngn sos pulak ye kakcik....
    tp bgs jgk boleh di guna utk hari2 an

    BalasPadam
  8. nampak kelainannya... sedap kicap Mudim ni kak cik.... kilangnya di kampung saya Pendang Kedah... kebetulan juga tuan empunya kilang tu atuk saudara saya.... sosnya pun sedap...

    BalasPadam
  9. Yaya belum terpandang lagi kicap tu di Kuala Terengganu ni.
    Bagus cenderahati macam ni. Kalau bagi barang-barang hiasan tak ada tempat dah nak menyimpan.

    BalasPadam
  10. KICAP MUDIM KICAP SEDAP DAN POPULAR BELAH UATARA NI

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com