Kawan-kawan kakcik

Isnin, 4 Januari 2016

Sibongsuku dulu dan sekarang...

Sehingga usianya 12 tahun dia sangat montel
dan matanya memang sepet sangat...
Hari ini - 04/01/2016, dia melangkah ke Tingkatan 3.
Sudah kurus dan tingginya sudah menenggelamkan
mak ayah malah abang-abangnya.
Tapi matanya tetap sepet. :)

17 ulasan:

  1. Lain nya ...heheh,..badan makin kurus...faedah main bola setiap hari ni..kan kakcik?/heheh

    BalasPadam
  2. Dah selim dia. Makin encem ni nnt.

    BalasPadam
  3. Selamat Tahun Baru Kak Cik.
    Mukanya sebiji muka bapa ya...

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Kakcik,

    Kacak anak muda Kakcik...jadi rebutan nanti hihi. Muga anak muda Kakcik sentiasa berusaha keras belajar hingga ke mercu gading dengan keimanan yang kuat.

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Dah bujang dan dah pandai nak jaga penampilan... :)

      Dia juga aktif main bola...

      Padam
  6. yelah masa kecik manja lg itu montel dh beso...dh beso pandai lah nk melawa kan... itu yg kurus tuh... tp ttp boleh di panggil si sepet

    BalasPadam
  7. makin hensem ...semoga menjadi anak yg berjaya dunia akhirat ye

    BalasPadam
  8. Cepatnya...anak ke 2 saya pun sama di tingkatan 3 sekarang. Semoga mereka berdua berjaya!

    BalasPadam
  9. Bentuk fizikal kita boleh berubah kan Kakcik? Hari ini kurus, tahun depan montel, tahun lepas itu kurus balik, ia bergantung kepada pemakanan dan gaya hidup kita.
    Perangai juga boleh berubah, ada yg masa kecik diam masa besar peramah dan sebaliknya.
    Yang tak boleh ubah cuma bentuk mata, telinga, hidung dan tanda-tanda semula jadi di tubuh. Kecuali Michael Jackson yang boleh ubah semua bentuk fizikalnya, hehehehe..

    BalasPadam
  10. sepetnya mata itu mewarisi siapa, ya...

    selama berblog ini, seperti saya juga dapat mengikuti tumbesarannya...

    BalasPadam
  11. Budak kelaki lepas sunat mesti naik mcm dipam pam, sama jer mcm anak yg sulung saya tu. Lepas tu dia semakin susut dan meninggi....

    BalasPadam
  12. Motel macam anak saya si Bubbly Abang tu ke, Kakcik? Anak saya tu bila nak kurus pun tak tahulah. Saya rasa sebab dia suka memerap dalam bilik main komputer. Aktiviti kat luar ni memang kurang betul kecuali beriadah!

    Itu yang panggil anak bongsu Kakcik ni Si Sepet yerk ...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com