Kawan-kawan kakcik

Selasa, 29 September 2015

Nilai ringgit yang kian turun... Aduh, sakitnya tu di sini...


1USD = RM4.40



Setiap hari aku buat perbandingan matawang Ringgit dengan Rupee.
Nampaknya semakin hari semakin sedikit Rupee yang boleh
didapati berbanding dengan Ringgit.  Aduh, sakitnya...

19 ulasan:

  1. Kakcik nak ke sana lagi ke?/bila tu??

    BalasPadam
  2. Semakin susut nilai duit kita. Harap-harap lepas ni makin baik.

    BalasPadam
  3. nak pi india lagi ke nanti ....bombay ke ??

    kesian kakcik time nk pi ni la nilai RM jatuh kan ... nak buat cam ne

    BalasPadam
  4. Nanti Kakcik pi sana tolonglah minta org2 India tu ramai-ramai datang ke Malaysia, duit kita murah jadi harga barang pun murah, boleh galakkan pelancongan seperti kata pak menteri kita...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang pun dah ramai mereka di sini... :(

      Padam
  5. Selamat berjalan kakcik,semoga dipermudahkan.

    BalasPadam
  6. Semoga ringgit kita naik.... Allah Ya Baari'....

    BalasPadam
  7. Moga kembali seperti sediakala matawang kita..

    BalasPadam
  8. wah kak cik nak melancung lagi ni :) mudah-mudahan kadar tukaran semakin pulih bila tiba masanya nanti kan kak cik .aaminn

    BalasPadam
  9. memang sakit kak.. tapi nak wat cam no kan.. sodih je..

    BalasPadam
  10. Ada sedikit 'rugi' bisnes saya dengan kawan di Indonesia nampaknya...

    BalasPadam
  11. Dah standby ye KC hihi....
    Jangan lupa gi Taj Mahal nanti yer KC. Posing banyak banyak tau, pas tu tempek dlm blog....mak nak layan hihi...

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum Kakcik,

    Aduhai sampai macam itu sekali rendahnya nilai duit Malaysia..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com