Kawan-kawan kakcik

Selasa, 12 Mei 2015

Aku dan anak-anakku...

Biarpun mereka pura-pura atau enggan atau sengaja tidak mahu tahu, kasihku buat mereka tiada batasnya dan tanpa syarat.  Biar nyawa terpisah dari badan, tiada sesiapa yang boleh menga,bil tempat mereka di hati ini...

Bersama Along

Bersama Angah

Bersama Bangcik

Bersama Adik

22 ulasan:

  1. kasih sayang ibu tiada batasnya dan tiada hadnya untuk anak² kan bonda

    BalasPadam
  2. angah lain betul dr abg n adik2 nyer... tp ttp manis mcm yg lain2...

    mak mana tak syg anak2 nyer kak

    BalasPadam
  3. Olor olor sweet...
    Selanat hariibu kakcik....

    BalasPadam
  4. selamat hari ibu kpd kak cik =)

    BalasPadam
  5. Kasihnya ibu....

    Selamat hari ibu buat kakcik..

    BalasPadam
  6. hero2 belaka yer kakcik..alhamdulilah...

    selamat hari ibu ..kak cik♡

    BalasPadam
  7. empat orang bodyguard kak cik... tapi Adik mmg muka sebijik dgn kak cik :)

    BalasPadam
  8. semua penyejuk hati bonda..insya Allah..
    angah dan adik je tak celoreng...hihi

    BalasPadam
  9. Empat orang rupanya anak bujang Kakcik. Saya ingatkan tiga orang jerk. Dah besar panjang semuanya. Senanglah sikitkan Kakcik. Ke bila anak-anak dah besar pun, hati kita tak senang-senang juga?

    BalasPadam
  10. Kakcik
    Bersama teruna malaya....
    Kira hebat juga kakcik lepas pencen ni..
    Ekekekekekekeke

    BalasPadam
  11. Assalam Kakcik,
    Wahh, Kakcik pun ada adik juga yee...
    Berapa usia adik Kakcik tu...

    BalasPadam
  12. kasih ibu sepanjang hayat......

    BalasPadam
  13. assalamualaikum kakcik...semuanya hero2 belaka...;)

    BalasPadam
  14. Selamat hari ibu Kakcik. 4 hero yg tegap-tegap mengeliling Kakcik dan mereka pasti sangat menyintai ibu mereka...

    BalasPadam
  15. semua hero2 ye anak kakcik..untung la...

    BalasPadam
  16. ini dah kira 5 pendekar melayu ni......campur ayahnya sorang!!!

    BalasPadam
  17. Siapa x sayang ank kan mak? Walau ank dh besar kasih kita tetap x bertepi buat mereka

    BalasPadam
  18. Untung la kakcik.. sekuntum bunga dikelilingi hero2...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com