Kawan-kawan kakcik

Khamis, 18 Disember 2014

Tertunailah hasrat hati En Sepet...

...dia sudah remaja.  Sudah tidak sesuai dipanggil Budak Sepet lagi...:)

Dia sudah kurus tinggi tapi tetap kekal sepet...

Dia kata sudah lama dia tak naik kapalterbang.  Kali ini dia dapat ikut mak dan ayahnya.   Dia jadi kawan mak bila ayah sibuk.  Dan yang penting mak kena 'kawankan' dia masa dia berendam di kolam...

23 ulasan:

  1. masa saya kecil pun orang kampung panggil saya sepet,, sekarang ni kekal nama A.pet kat kampung hihihi,, semuanya kerana mata hihihi,,

    BalasPadam
  2. Dah besar anak bujang bongsu kakcik
    Bagus juga dia ajak mak dia temankan... Dapat jugak maknya berihat sambil cari ilham nak menulis....
    Selamat bercuti kakcik....
    Cuaca cantik di Kuching ya?

    BalasPadam
  3. tp kan dia ttp bdk sepet di mata akak kan.... aah la bdk sepet dh tinggi n kurus la skrg kakcik... maklum dh remaja kan

    BalasPadam
  4. Dah remaja, dah makin pandai nak melaram yer Kakcik... Anak bujang saya nanti macam tu la agaknya kan.... ES dah jadi kurus, tak sama macam jadi BS dulu kan... Tapi manja tetap ada kan kak...

    BalasPadam
  5. Hai budak sepet.. dah tak tembam macam dulu.. ;)

    BalasPadam
  6. Eh.. betullah kakcik leher adik dan panjang. Tingginya macam dah kalahkan bangah ni kakak rasa:)

    BalasPadam
  7. Selamat bercuti kakcik.Happy holidays.Entah bila la dapat jejak kaki kesana.

    BalasPadam
  8. As-salam kakcik..

    dah semakin hensem ni.. Alhamdulillah.. impiannya dah tertunai..

    BalasPadam
  9. assalam kakcik..anak2 akak dah beso macam tu pun masih suka berendam dalam kolam

    BalasPadam
  10. salams akak, happy holiday :)
    dah bujang anak akak:)

    BalasPadam
  11. WALAU TAK TEMBAM PUN TAPI MASIH LAGI COMEYYY...

    BalasPadam
  12. Anak nombor 3 saya kami panggil 'budak Jepun' masa kecik sebab kulit dan mata sama macam orang Jepun. Tapi bila dah besar mata tak jadi orang Jepun lagi, tak perlu buat pembedahan plastik macam artis Korea pun mata boleh jadi besar naturally...

    BalasPadam
  13. Ha ha hà. Word paling x tahan mak kena kawankan sepet time da mandi

    BalasPadam
  14. budak sepet ikut genetik sapa sepetnya tu kakcik? :P

    BalasPadam
  15. tapi kak kalau panggilan 'adik' ni kekal sampai ke tua hehe :)

    BalasPadam
  16. dah jadi encik ye dia..hehhe..tapi tetap budak sepet di mata keluarga..hehhe

    BalasPadam
  17. Anak omakkkkk.... Nape KC tak terjun sekali? temankan dalam ayor le, mana aci teman duduk tepi jer hihi....

    BalasPadam
  18. Kak, tak teruja nak terjun sekali ke? Saya yang tengok swimming pool dalam gambar ni pun gian. Hahaha...

    BalasPadam
  19. waa kakcik berendam sama lah sbb kalau temankan aje..kita rasa panas

    BalasPadam
  20. sini hujan, tengok berendam dah rasa sejuk2 dah... huiii~

    (^___^)

    BalasPadam
  21. iya lah dah besar..remaja lelaki soleh

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.