Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 13 Disember 2014

Ada voucher RM59.00...

Lepas juga buat beli  beberapa tin sardin,
sebotol minyak masak, 5kg beras, bawang dan
cili.  Cukup kan?  Tapi, voucher RM3.00 itu
hanya boleh digunakan dengan belian RM60.00
ke atas dalam satu resit sahaja.  Alamak! Kena
tambah wang tunai ni.  Silap-silap buat anggaran
nanti, mahu malu muka kat kaunter pembayaran
kalau duit tak cukup!! Alamak! sekali lagi -
voucher RM3.00 sah digunakan sehingga
17/12/2014 sahaja rupa-rupanya...

7 ulasan:

  1. tu yang tak suka dengan voucher TESCO ni :)

    BalasPadam
  2. banyak nilai voucer tu kakcik. kena menambah tu yg tak syiok!

    BalasPadam
  3. Pergh ~ kalau barang setakat 10 ringgit tak dapat la guna.. tak pun kumpul2 dulu barang nak beli sebelum expired.. hehe..


    My blog : http://segalaceritera.com/atik/

    BalasPadam
  4. memang lepas beli barang dapur tu...best juga dapat baucer sampai rm50..tak pernah masuk tesco sebab kat cni tak der..

    BalasPadam
  5. mmg syiok la klu dapat voucher... beli banyak, bayar kurang :-)

    BalasPadam
  6. Nak sgt bagi org voucher tapi byk plak syarat2 nya kan? Tapi memang dah bukan rezeki kak chik, tak dpt jgk nak gunakan voucher rm3 tu.

    BalasPadam
  7. Hahaha... Kakcik janganlah buat saya mengimbau kenangan silam bab-bab voucher ni ^_^ Esok 17hb, kak... takkan malam esok baru nak pi beli minyak masak, beras bagai. Kang tak cukup RM60, ada pulak yang turut serta jadi sengal macam 'orang tu'. Entahlah lupa pulak nama glamornya. Hahaha!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.