Kawan-kawan kakcik

Rabu, 21 Ogos 2013

Tafsiran pastinya berbeza...

Boleh tak kawan-kawan huraikan tentang gambar ini mengikut pandangan dan tafsiran kawan-kawan? ...

15 ulasan:

  1. Walau apa pun ia...yg pastinya laluannya penuh liku....sama sprti khidupan manusia...

    BalasPadam
  2. mcm bubble2 dlm air je tuh.... apa ek tafsiran nyer... hhehehhe

    BalasPadam
  3. bulan dipagar bintang...atau jerawat batu baru nak naik..hehe.

    BalasPadam
  4. Banyak halangan dalam mengharungi bahtera kehidupan....namun berkat sabar dan tabah ...setiap manusia akan diberi ruang untuk mendapat kebahgian selagi yakin bahawa Allah itu tetap bersama kita....yakinlah kpd Allah.

    BalasPadam
  5. semakin dekat pada cahaya tersebut semakin silau rasanya...

    BalasPadam
  6. macam mendalam je maksudnya tu bonda...

    BalasPadam
  7. Hehe...memang tak pandai nak tafsir2 ni....sory ye kakcik

    BalasPadam
  8. Ini air ke cahaya bulan ke matahari ke... haaa banyak dah saya tafsir ni kakcik

    BalasPadam
  9. terlampau complicated. Susah nak tafsir ni.

    BalasPadam
  10. lampu kat rumah flat... eh silap kondo "D

    BalasPadam
  11. Saya rasa ini close up manik2 di baju...heheheheh Tafsiran saya. Ada bintang yang menyinar terang, ada yang masih malap. Tapi bila di tukar letak duduknya, ia pasti akan gemilang jua.

    BalasPadam
  12. sulaman manik labuci dan batu kristal dari jarak dekat..closeup..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.