Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 3 Ogos 2013

Pesanan untuk suami dan ayah...

Gsmbar ini kakcik rakam di perkarangan sebuah masjid pada subuh tadi...

11 ulasan:

  1. Tq. Peringatan utk semua.....

    Selamat hari raya buat kakcik sekeluarga

    BalasPadam
  2. Tapi itulah fesyen yang kita banyak dok tengok sekarang. Adehhh!

    BalasPadam
  3. Aduhai kakcik... kakak ada 3 anakdara yg kena perhatikan..

    BalasPadam
  4. Salam Kakcik..tu ler kekadang terlau ghairah nak berfesyen lupa lah hukum hakam!!
    Selamat hari lebaran kakcik ..ampun dan maaf dari nekcik!!

    BalasPadam
  5. Pesanan suami n ayah yea..emmmm..dua2 saya tak de..Kakcik, raya mana tahun ni??

    BalasPadam
  6. saya pun risau dengan bakal menantu sya nanti, kakcik :D))

    p/s salam aidilfitri untuk kakcik sekeluarga. maafkan saya jika ada komen dan entry saya yang menyinggung perasaan.

    BalasPadam
  7. Anak dara Che Mid jenis kurus kering, takde yang tertonjol he he.. skrg ni Alhamdulillah, dah pakai tudung labuh 60 in.. ibunya yang masih bertudung saiz 45 in.. malu gak ni..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.