Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 15 September 2012

'Pelik adik tengok mak'....

Tahu tak kenapa Adik terpaksa tahan gelak bila tengok muka mak?

Apa yang peliknya dengan wajah mak tu, ya?

Kenapa dengan pelupuk mata mak, tu?

Pasal apa tu, mak?

Gigi siapa lebih cantik?
Sebenarnya kan... dah lebih 11 tahun usia Adik, Adik tak pernah tengok

mak 'cat' muka.  Kalau ada pun, mak pakai bedak dan gincu saja.  Bila Adik
tengok mak letak 'warna' di pelupuk mata dan di pipi, Adik rasa nak ketawa
sampai sakit perut... hahaha....


11 ulasan:

  1. aadik..kasi can la mak sesekali nak cat muka adik..
    acik pun buat sesekali..kat pipi..tapi mata tak pernah..bendanya tak de kat rumah..kalau tidak boleh jugak kak cik

    BalasPadam
  2. alahai cute nyer adik... sabo jer lah kakcik

    BalasPadam
  3. ooo.dia tengok maknya lawa kan :)

    BalasPadam
  4. Apalah adik ni..mak nak melawa sikit pun kecoh..

    BalasPadam
  5. Adehhh mak sesekali cun dan lain macamm macam mana adik x terkulat2 matee, sengih semacamm ekekkekeke,
    Cunnn ape mak!

    BalasPadam
  6. Maknanya Mak adik ni dah lawa pakai gincu dengan bedak aje.. bila tambah warna dimata lagi tambah lawa... Adik tumpang gembira tu :)

    BalasPadam
  7. alaa..adik tu teruja tengok maknya lawo...
    cantikkk sesekali kakcik bersoleh mcm tuu...

    BalasPadam
  8. Hahaha serupa lah kak cik oiii. Anak makcik yg kecik dah 21, bila tgk kita cat muka hmm banyak la dia punya komen....

    BalasPadam
  9. Sekali sekala melawa bersolek apa salahnya. Hehehehe anak lelaki, kan? Kalu anak pompuan, siap nak jadi consultant plak.

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum..
    sama macam kakcik...dh lama tinggalkan cat2 tu..tapi hari tu sesekali pakai, kawan2 kata 'cantiknya'..ikhlas atau tidak orang tu..tak kisahlah..tapi cat tu menarik perhatian..hehe..
    yang bebenonya..malasnya nak cat2 ye kakcik..senang dgn pernampilan yg simple..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.