Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 3 Ogos 2012

Hadiah di bulan kelahiran...

"satu untuk engkau, satu untuk aku"

Terima kasih suamiku.

Adikku bersama Bangcik sedang 'buat apa yang patut'.  Aku hanya
tahu hendak menggunakannya sahaja. ;-)

'Huhuhuhu ... saya pun lahir di bulan ini tapi saya tak dapat apa-apa.
Saya merajuklah kalau macam ini...'

28 ulasan:

  1. Rietta pown lahir bln nie....huhuhu...nak merajuk cam adk jugak la....hehehe....

    BalasPadam
  2. Wah... bestnya Kakcik dapat ipad.. Tentu seronok dapat hadiah istimewa, pemberian dari insan yang kita paling sayang.. :)

    BalasPadam
  3. wah dapat tab. ehehee cian budak sepet majuk eh..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,
    Fuhhhhhhh comeynyaaa.....suka! suka!

    Selamat hari lahir kakcik

    BalasPadam
  5. seronoklah kakcik! neway selamat hari lahir ye kakcik.......I'm happy for u too!

    BalasPadam
  6. wah..
    untung nya..
    saya ni entah bila la nak merasa
    pakai benda ni..
    teringin la tengok ramai orang ada..
    hehehe

    BalasPadam
  7. bulan kelahiran kakcik ke? epi bday.heheh kelakar tengok gmbar last tu...ala ciannye dia....

    BalasPadam
  8. Ai birthday kakcik yea..selamat harijadi..berbaloi dapat hadiah tu kakcik oii....

    BalasPadam
  9. best la kakcik...dapat hadiah yang super duper best...:-)

    happy birthday kakcik...bila actual date birthday nye ni..?

    BalasPadam
  10. happy birthday kakcik..

    bestnya hadiahhhhh...rindu kat tab saya yang hilang tuuu...

    BalasPadam
  11. wahhh.... best nyer... tahniah...

    BalasPadam
  12. wahhh akak bestnye,bila en. abah nak beli kat saya satu dah lama saya minta, tp tak dpt2 pun lagi...huhuhu
    anyway happy birthday akak

    BalasPadam
  13. hehehe sonok nyer ...sapa ler nak bagi ipad kat saya...huhuhu

    BalasPadam
  14. Sekali 2 beli :) kesian merajuk sampai tertidur ya...
    Happy best day kakcik. Semoga sentiasa diberi kesihatan yg baik, murah rezeki dan diberkati.

    BalasPadam
  15. Dah agak dahh sejak Kak Cik tunjuk sms dari Dato LF ritu dgn skrin kaler oren tuh. Wahhh cantik bergaya.

    Budak kecik tu merajuk sampai tido di lantai, kaki atas kerusi. Bukan main merajuk nya yaaa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Azie... yang kakcik tunjuk sms dulu tu bukan guna iPad, tapi guna iPhone. iPad tu kakcik baru terima semalam... :)

      Padam
  16. Rezeki tuh alhamdulillah :))
    selamat hari ulang tahun

    BalasPadam
  17. senang lah update blog kakkkk!!!

    BalasPadam
  18. Happy Birthday, Kakcik :)
    Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki

    Semoga dgn adenya ipad ni dpt menyelesaikan masalah kesulitan Kakcik nak update blog bila berpergian. Jgn lupa subscribe internet plan sekali..selesai masalah xde Internet.

    Weee...bilalah nak dapat hadiah ipad ye? Huhu..

    BalasPadam
  19. Ishhhkkk..bestnya kak cik dapat hadih birthday...

    BalasPadam
  20. Selamat hari lahir kakcik dan tahniah dah dapat ipad....

    BalasPadam
  21. selamat hari lahir kakcik :)

    nak iPad satu! hehe

    BalasPadam
  22. belated besday kakcik..semuga Allah berikan segala kebaikan di dunia dan akhirat

    BalasPadam
  23. Tahniah kakcik..selamat hari ulang tahun kelahiran..
    semoga allah memberkati dan merahmati usia kakcik..

    huhu, lambatnya baru nak wish..saya doakan juga kakcik selalu2 ceria...amin

    HB-hihi bebudak sekarang suka sangat tulis cenggini..:)
    Happy Birthday!!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com