Kawan-kawan kakcik

Isnin, 30 Julai 2012

Sebenarnya sekalikah atau beberapa kali?...

Kalau ikut pemahaman kakcik, ianya dilakukan beberapa kali dalam tempoh
sehari atau satu waktu.  Betapa siksanya anak itu dilakukan sebegitu. :(

30 ulasan:

  1. berapa tahun umur dia kak?
    budak tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak itu baru berusia 3 tahun saja! :(

      Padam
  2. sedihnya baca berita kejam mcmni..
    hmm ayat disitu musykil,,sy un rasa 'berberapa kali'.

    BalasPadam
  3. Kes seksual yg melibatkan kanak2 begini mmg cukup menyakitkan hati...

    BalasPadam
  4. mmg x de hati perut si pelakunya...!
    x suka dgn orng2 mcm nie...

    BalasPadam
  5. geram la....
    ada sokmo kes gini...
    haishhh

    BalasPadam
  6. manusia yg dah semakin zalim....:(

    BalasPadam
  7. sangat kejam...bdknye bru 3 thn...xkira la sekali ataw berapa kali...tetap kejam...

    BalasPadam
  8. Astaghfirullah..sian baby ni..sy rasa mesti lebih dr sekali magkuk tu liwat..

    napa lah budak kecik gini pun dijadikan lampias nafsu..iman makin tipis..

    BalasPadam
  9. x dapat KA bayangkan betapa kejam nyer si pelaku tu!

    BalasPadam
  10. bila manusia bukan manusia lagi.. :(

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum,
    Mmmmm tak tahu kat mana tempat yang selamat untuk didiami skrg ni...mengerikan!

    BalasPadam
  12. salam Ramadhan Kak Cik

    Subhanallah.....

    Selamat menjalani ibadah puasa

    BalasPadam
  13. memang keji perbuatan tuu huhu
    sedihnyaaaaaaaaaaa

    hurmm pemberita salah @ kesalahan menaip ???
    huhuhuh

    BalasPadam
  14. memang takde otak..rejam je sampai nyawa nyawa ikan..

    BalasPadam
  15. kejamnyer... aduhai apalah dalam fikiran dia ye..

    BalasPadam
  16. kalaulah ada hukuman buat macamni kene rejam rasanya takdelah perkara macamni berulang kali berlaku

    BalasPadam
  17. kesian sangat kat budak tu..manusia zaman sekarang makin hilang sifat kemanusiaan..huhu..kejam..sula je pelaku tu!!

    BalasPadam
  18. aduhh sedihnye...kesian kat bdk tu yg xtau ape2...si pelaku tu mmg kejam...cuba rogol dia rmi2 lak..cmne rasanye...

    BalasPadam
  19. kakcik, sekali pun sakit, apa tah lagi berkali-kali!!!

    BalasPadam
  20. Salam ramadhan Kak....apa nak jadi....

    BalasPadam
  21. salam kakchik.. xksh la sekali ke brape,ia seksa.. seksanya anak tu diperlakukan wlu sekali.. ya rabbi, kejamnya "binatang tu".. sedih..

    BalasPadam
  22. salam kakcik,

    syaitan datang dari manalah tu!
    benci betui!

    BalasPadam
  23. scaryyy.. sampai hati depa ni kan...

    BalasPadam
  24. adoiii... sula je la pelaku tu.

    BalasPadam
  25. assalamualaikum kakcik,
    harap kakcik sihat dibln puasa ni...bila baca metro hari ni mmg rasa geram dan marah...apa nak jadi budak umur 3 thn sanggup dia rogol. klu hukum hudud mmg dah kena sula. Bila hukum hudud nak dilaksanakan.

    BalasPadam
  26. binatang apalah yg merasuk kepala hotak pelaku tu.kejam!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com