Kawan-kawan kakcik

Selasa, 17 Julai 2012

Perkara biasa...

bagi sesetengah orang adalah biasa :


bercakap sesedap rasa


menuturkan kata-kata menghina konon sekadar bergurau sahaja


seronok melihat 'mangsa' tersipu-sipu dan merah muka

8 ulasan:

  1. Mangsa tu kakcik ke? sabar la ye..

    BalasPadam
  2. selalu jugak ter-kena.. memang ada insan sebegitu.. memang kena banyak sabar..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Cik

    peringatan untuk saya tu....


    Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak

    BalasPadam
  4. cukup tak berkenan perangai yang satu ni. selalu jugak saya jadi mangsa..tapi memang jenis tak reti nak membalas on-the-spot..meredap dalam hati je la...huhu.

    BalasPadam
  5. tu blom kn btg idung depa..da kn br la depa tau

    BalasPadam
  6. belum sampai hati nak hina. setakat dgn kawan rapat yang memahami tu lain cerita la. kalau kawan seadanya tak berani deerrr...

    BalasPadam
  7. kalau saya yang terkena senyum aje..lepas tu tinggalkan diorang..jgn dibalas..nanti kita pun sama huduh perangai mcm mereka..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com