Kawan-kawan kakcik

Selasa, 8 Mei 2012

Hanya 5 (lima) orang yang sudi menulis dialog...

Oleh itu, kakcik ingin menghargai kelima-limanya dengan memberikan tandamata berupa kelip kuku yang tak seberapa nilainya.  Mereka ialah :

i) eLL
ii) Fara

Kepada kelima-lima mereka, sila emelkan alamat dan nombor telefon ke : emzekjay@hotmail.com (alamat Cikgu Humairi dan Kakzakie telah hilang dari simpanan kakcik).

GadisBunga walaupun telah membuat dialog tapi TIDAK BOLEH menerima hadiah atas sebab yang beliau tahu sendiri...hehehe...

Terlupa pula, Dr Daddy Ziyyad pun tolong emelkan alamat ya? Kakcik minta tolong sangat-sangat ni tau. :)

Lelaki bertopi : Bang, itu kad saya.
Suami kakcik : Ceh... saya ingat tadi awak nak bagi saya duit!

18 ulasan:

  1. MENULIS DIALOG APA?UNTUK APA?

    BalasPadam
  2. apakah? saya dapat jugak? yea yea. tapi dialog yang dibuat memang takde kena mengena langsung dengan jawapan. Haha. Terima kasih kakcik.. muah, muah sayang kakcik.

    BalasPadam
  3. terima kasih kakcik.....ermmm hadiah hari guru buat saya tahun ini kannn...terima kasih sekali lagi.

    BalasPadam
  4. Terima kasih Kakcik. Rezeki sy la tu. Tak seberapa ke? Nilai persahabatan dan persaudaraan tu lbh2 bermakne...

    =D

    BalasPadam
  5. Heeee... jauh benar apa yang kakak duga kakcik. Tapi dapat juga tu yg buat kakak nak ucap juta-juta-jutaan tidak terhingga terima kasih ye kakcik...

    BalasPadam
  6. Waaa baiknya ati kak chik ni...asyik kasik adiah je

    BalasPadam
  7. tahniah pd yg menang??

    erk...utk acu ada x?
    hahahaa...tetiba ek

    BalasPadam
  8. saya dah agak! huwaaaa!!!! *nangis tipu tipu je tuh. kehkeh!

    BalasPadam
  9. TAHNIAH pd yg bertuah!!!! cenderahati yg unik tu kakcik......

    BalasPadam
  10. ade kontest rupanya.....xperasan...

    BalasPadam
  11. alamak...dek kesibukan,terlepas peluang sudah....

    BalasPadam
  12. Tu rupanya perbualan hubby kakcik ngan org tu...

    BalasPadam
  13. waa..bestnya dpt hadiah dari kakcik..tahniah buat mereka berlima..

    BalasPadam
  14. wah... bestnya dapat ketip kuku.. tak pa2... nanti ken atunggu kak cik buat peraduan lain pulak

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.