Kawan-kawan kakcik

Rabu, 4 April 2012

Tak mengapa, naik sedikit sahaja...

Sumber gambar dari arkib Google 


KUALA LUMPUR: Harga petrol premium RON97 akan naik 10 sen kepada RM2.90 pada tengah malam Selasa, menurut Persatuan Peniaga Petrol Malaysia (PDAM).

Tidak akan ada perubahan harga dalam petrol RON95 harga dan diesel, kata Timbalan Presiden PDAM Datuk Zulkifli Abdul Mokti pada Selasa.



 

16 ulasan:

  1. Yelah kakcik, redha jelah, apa lagi nak dikata..

    BalasPadam
  2. nasib baik la saya guna RON95 yang tak naik sbb kalau dinaikkan juga harganya pada ketika masa ini maka berkmakna akan konpem la "reboh blepim"

    BalasPadam
  3. apa lah yang mmpu kita buat ...

    BalasPadam
  4. naik lagi lepas pilihanraya. :(

    BalasPadam
  5. setuju dgn komen eelobor
    kita ni ma...umpama mentimun..orang2 itu durian..kita ni digolek terluka menggolek pun terluka.....

    BalasPadam
  6. Hairannya tak ada sok-sek tetiba pagi ini masuk berita dah naik malam tadi. Kakak tak guna 97 kakak guna 95 kakcik...

    BalasPadam
  7. salam dari Saigon.

    saya juga guna 95 .. ok je.

    BalasPadam
  8. hahahaha nsb saya cuma guna 95..x pe sikit jek tu pada yg guna 97 hehehehe (ayat bakar!!)

    BalasPadam
  9. naik tak naik minyak perlu diisi........

    BalasPadam
  10. sikit pada dia.....
    kita bukannya isi minyak seliter aje...

    mencik betul lah!

    BalasPadam
  11. kalu ron 95 naik smpi 2 hengget sy jual kete sy

    BalasPadam
  12. Mmm..nak merungut pun mcm tak relevan sbb 1 dunia merase kenaikan harga petrol nie.

    =(

    BalasPadam
  13. acu dah lama berhenti guna Ron97
    dah tak mampu dah nak guna :(

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com