Kawan-kawan kakcik

Isnin, 2 April 2012

Solat Istikharah...



Untuk mendapatkan artikel penuh, sila dapatkan majalah SOLUSI Isu No : 42 yang sedang berada di pasaran sekarang. Huraian yang jelas dari Ustaz Pahrol Mohamad Juoi mungkin boleh kita jadi panduan tentang tujuan solat istikharah itu dilakukan.



23 ulasan:

  1. Penah laa dulu buat solat istikarah nie.. :)

    BalasPadam
  2. acu baru sekali buat istikharah di hadapan Kaabah ketika menunaikan umrah tahun lepas :)

    BalasPadam
  3. saya pun beli solusi yg ni. bestlah majalah ni!

    BalasPadam
  4. Thanks kak cik..nak kena beli solusi ni pasal sy tak pernah buat solat istikarah ni perlu tau gak cara yg betul utk melakukannya.

    BalasPadam
  5. saya ada beberapa edisi solusi yang belum habis baca.. saya memang feveret ustaz pahrol tu kakcik...

    BalasPadam
  6. Tq kakcik, nanti saya akan cari di kedai, Insyallah.

    BalasPadam
  7. Baguslah majalah nie diterangkan step by step....

    BalasPadam
  8. salam kakcik..

    saya dah beli solusi isu ni..tunggu nak baca saja..memang beli sebab tertarik dengan artikel solat istikharah ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama mcm sii, terbeli belum baca lgi, nanti laa

      Padam
  9. bagus mjlh solusi ni..
    100 kali lebih baik dr majalah Mempelam ;)
    tp saya x penah beli pun,,baca kawan punya je

    BalasPadam
  10. Tq atas perkongsian ini kak cik

    BalasPadam
  11. terima kasih ma..
    petang baru dapat jengah mama
    sihat ma?

    BalasPadam
  12. malu nak mengaku dah lama tak mengerjakannya.. ilmu kalau tak diamalkan..sia sia..

    BalasPadam
  13. bagus jgak tu..perlu tahu untuk mengerjakannya dgn betol..

    BalasPadam
  14. tak pernah beli & baca lagi majalah nie. tapi dah banyak baca entri yang bercerita mengenai kelebihan memiliki & membaca majalah solusi. Insya Allah, nak cuba beli nanti

    BalasPadam
  15. kakcik.. thanks syer majalah solusi, ayu tak pernah tahu kewujudannya

    inysallah., ayu beli kluaran 42... sbb selalu solat istikharah ikut yang ayu belajar dr sekolah agama...

    BalasPadam
  16. Wahhh kak....popular gak majalah tu erk...selalu nampak kat kedai....tapi tak pernah nak belek....sebab dah ada majalah kegemaran sediri...

    BalasPadam
  17. Solat Iktiharah, sy pun kalau nak buat solat sunat kdg2 kena rujuk sana-sini... Spy lebih confident & kusyuk insya'Allah... Ada juga baca majalah ni.. Tp xpernah beli sb baca di Library office je ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com