Kawan-kawan kakcik

Khamis, 5 April 2012

Ada apa pagi tadi?...

Lokasi :  Jalan Tun Perak (di hadapan Menara Maybank)
Waktu : 6.15 pagi

Lampu isyarat dah hijau, tapi polis tahan dulu...

Ada lori rosak...

Rupa-rupanya ada perarakan (perayaan apa ya?  sungguh tak 1Malaysia
aku ini, perayaan di 'tempat' sendiri pun tak tahu!)

Gambar-gambar tidak jelas kerana aku memang bukan jurufoto profesional... hehehe...


24 ulasan:

  1. Kaum india ye? Sy pn x tau ada pryaan apa hr ni...hehe

    BalasPadam
  2. Perayaan apa nih, saya pon tak tau ☺☺

    Pepagi dah berarak yer.

    BalasPadam
  3. eh da musim raya diorang eh? abislah jem tempat saya~~haih~~

    BalasPadam
  4. susah jugak kan, kalo ada perhimpunan sikit pun trafik x lancar dah..

    BalasPadam
  5. perayaan apa ye kak? ella pun keliru.
    Atau mungkin diaorg ada permit utk berarak kot?

    BalasPadam
  6. kak cik,,acik semalam pun macam tu..pagi tadi tak pernah2 beli surat khabar..saja beli..nak tau cerita kena semalam ada polis dan bomba bagai..rupanya kereta terbabas masuk gaung/parit..pemandu meninggal..

    BalasPadam
  7. peayaan apa 2?pagi2 buta dh bhimpun.dasatttt

    BalasPadam
  8. kakcik, masa saya menunggu bas di pasar seni tadi ada benda alah nih. tapi tak tahu perayaan apa pun.

    BalasPadam
  9. perayaan untuk kaum india..banyak benor perayaan depa ni..sepanjang jalan ke rumah saya banyak khemah di diri kan..bila patung dia lalu...ramai lah tabur bunga....

    BalasPadam
  10. 6.15am dah keluar pi kerja?!! Pengsan...

    BalasPadam
  11. perayaan apa ni? pg2???kul brapa ni?

    BalasPadam
  12. uish, pepagi buta pun polis trafik dah keje. dan perayaan tu pun? uisss...pepagi buta jugak tuh~

    BalasPadam
  13. Perayaan awal pagi di hari2 weekdays???!!!! Arghhhhh!

    BalasPadam
  14. awalnyer beraya diaorang tu kan kak...ganggu lalu lintas jer kan..:)

    BalasPadam
  15. Banyak benar perayaan diMalaysia ni. Hingga kita dah tak tau perayaan aper.

    BalasPadam
  16. Errrrr..seawal 6.15am kakcik dah keluar kerja ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kakcik dan Abg Mus keluar rumah seusai solat Subuh. Kalau Subuh masuk lambat, kami solat di masjid/pejabat. :)

      Padam
  17. Pagi2 subuh tgh2 kl ada camtu kak?
    Mmg mengundang jem la gamakna tu

    BalasPadam
  18. Kakchik, perayaan cuci dosa dia org kot.......hehe...mandai je.

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum kakcik...

    Aktiviti harian di atas jalanraya. Termasuk lah Lori rosak Dan perarakan.. :)

    BalasPadam
  20. kdg2 D pun rakyat tak 1malaysia...hehehhe...jarang nak ambik tau ada perayaan apa....
    bila jln lengang br dok kalut2 tanya pasai jln arini lengang ha?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com