Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 11 Februari 2012

Sudah masuk bulan dua...

... baru teringat hendak hantar ucapan.  Ada apa-apa ke? (~_*)




16 ulasan:

  1. Morning kakcik..

    Time ginih dorang Akan teringat memacam.. Jumpa rakyat nanti mesti terhangguk2 , senyum manis sampai telling hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Morning Kakya...

      masa ni, orang tak panggil pun depa datang, kan? hehehe

      Padam
  2. salam mak..! dah breakfast? harini saya kene gi opis. sob sob!

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam gB...

      mak belum sarapan lagi. Teh O dan bancuh, kuih RM2 = 5 dan nasi lemak RM1 sebungkus dah beli... hehehe...

      Buat apa rajin sangat kerja hari ni? Sekolah ganti ke... :)

      Padam
  3. Assalam kakcik..tu ada maksud tu hantar ucapan, hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Huda...

      mereka 'ikhlas' tuuuu... :)

      Padam
  4. 'maseh' dalam ingatan....

    saya langsong tak pernah dapat.... takde sapa sudi bagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gedek...

      pesara di rumah ni bukan kakcik, tapi Abg Mus (walaupun masih bekerja tapi dah dikira pesara dari perkhidmatan gomen). Bukanlah pesara kanan pun. Saja nak buat kembang hati kot? Agaknya Kanda Al-Lavendari yang betul2 pesara kanan, ada terima tak kad tu? Hehehe...

      Padam
  5. Salam,

    tak per asalkan ada tanda ingatan utk pesara

    BalasPadam
  6. ALHAMDULILLAH,STILL ADA YG INGAT..HEHE

    BalasPadam
  7. oh tu mdlm maksud tu hahahahahha...atau bahasa tak dalam..silalah undi kami kahkahkahkahkah

    BalasPadam
  8. kadang posmen yang silap, sya pernah terima notis dari MBSA tarikh awal bulan, tapi sya terima masuk bulan baru
    sakit hati betul, tambah notis pulak
    lagi sya hangin, lepas tu telefon pihak berkenaan notis lewat di terima

    BalasPadam
  9. Kena bagi kakcik walau dah lambat sebab PRU13 dah semakin dekat. Kena ambil hati

    BalasPadam
  10. tak lama la kot mak.....sy dh dftr, tak sabar nk undi pertama kali =)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com