Kawan-kawan kakcik

Rabu, 22 Februari 2012

Pengiklan oh pengiklan...

Gambar tidak terang (sila salahkan kamera ya...).  Benarkah harga asalnya
RM1,000.00 dan boleh dikurangkan sehingga tinggal RM26.00 sahaja?

Umum mengetahui bahawa duta produk ini adalah seorang duda. 
Sesuaikah dengan kata-kata yang dipaparkan dalam iklan itu?
Kalau mendiang Augustine Paul masih ada, mungkin dia akan kata 'tak relevan... tak relevan... ' :*


32 ulasan:

  1. tak caya la.. expired dah barang tu kot...

    ya betol.. duta tak relevan.. hehee..

    BalasPadam
  2. hehehehhe...nk promo lebih tu...org klu tpedaya mmg g cari..smpai sana diberi janji manis lagi emmmmm...

    part yg gambr last tu hikhikhik..tak tau nk komen hahahahaha

    BalasPadam
  3. memang tak sesuai...main tangkap muat je.

    BalasPadam
  4. ni barang apa kakcik? tak taulah..tapi duta tu cam kenal memang duda pun..

    BalasPadam
  5. kalau kat negara yang kuat persatuan pengguna .. pengiklan tak berani buat iklan macam tu.

    BalasPadam
  6. tak buat kajian dulu agaknya...sekali pandang dah terdetik depa menipu..

    BalasPadam
  7. hahahaha... Intim suami isteri dipromote oleh Chef Wan? Lawak ker apa nih

    BalasPadam
  8. Sallam kakcik,

    barangan apa yang dah runtuh harga tu kakcik,
    baiklah kita jangan beli, dah expired tu.

    Memang tak relevan langsung iklan kedua tu..

    BalasPadam
  9. Memang tak logik kalau berpuluh ganda turun harganya...

    BalasPadam
  10. Salam,
    Iklan pertama tu 150% meragukan ! Iklan kedua tu .... sekarang ini banyak iklan yang macam ni ... Ada tu, di tampal kat tiang lampu isyarat ... tak sanggup nak baca ..

    BalasPadam
  11. gituler pengiklan... fikir2kanler dulu yerk...

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum,

    Kalau percayakan iklan, tahi kambing pun dipercayai makjun!

    BalasPadam
  13. kalo murah sangat mungkin dah tak elok barangnya kot...takpun nak habiskan stok ke...hehehe

    BalasPadam
  14. mungkin setahun dua lagi lepas minum produk tu, chef wan akan bernikah! haha

    BalasPadam
  15. chef wan tengah test power kot...kita tunggu lg 6 bulan...hehe

    BalasPadam
  16. Sy tak kesah hal duda dgn tenaga batin tu. Tp yg sy nak tergelak tu - RM1k boleh jdk RM26? Hahahahaha!

    BalasPadam
  17. x sesuaikan kakcik..kasi la org yang masih berkahwin jd dutanya br sesuai kan..tgk harga pun mcm tak percaya jer..hehe

    BalasPadam
  18. lebih sesuai kalau Saleh Yaacob jadi dutanya .. hehehe

    BalasPadam
  19. duda...
    bukan mangsa kembiri...
    ngeeee.............................Q

    BalasPadam
  20. hehee dute yg dude??! dunie oh dunie..

    BalasPadam
  21. Iklan pertama tu memang mengarut, mesti brg nak expired.
    Iklan kedua lagi lah...dutanya tak sesuai langsung.

    BalasPadam
  22. harga yang meragukan, nak beli pun was2 ni hehe..duta tu hanya untuk melariskan produk tapi tak fikir iannya xsesuai langsung:)

    BalasPadam
  23. Balasan
    1. kebanyakan peniaga sekarang makin tak relevan, ingat kita ni semua tak sekolah kot.

      Padam
  24. Byk scammer skrg ni...kena hati2... Model dibayar apa ada hal...ops! ngeeee~

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.