Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 11 Februari 2012

JM Bariani lagi...

... dan Along yang bayar lagi sempena hari kelahiran ayahnya ...

BS suka makan kuah acar ini tapi tak suka buah-buahannya.

Bangcik tu  masih demam, tapi dipaksa juga ikut sama.

Angah memang berbeza dari Along, kan?

Budak Iman ini memang selalu dibawa bersama.  Mummynya pun ada untuk layan dia.

Lelaki yang diraikan ini memang suka pakaian yang sesedap rasa dia saja.

Mee Bandung ini sudah tentunya aku yang punya.

Makan sampai habis tau.

Kalau nak tahu harga setiap yang dimakan, silalah klik gambar bil ini.

 

18 ulasan:

  1. Salam kakcik..

    JM bariani nasi dia mmg sedap tapi ayam ngan daging dah kecik sgt. Ye tak kakcik.. Kakya suka ratah jek nasi nye tu.

    BalasPadam
  2. Salam dari Istanbul Kakcik,

    gambor2 tu buat akak terliur!

    BalasPadam
  3. saya blm pernah makan...pada tekak kak chik lokasi Jm beriani mana yang sedap..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Fit ...

      kakcik belum pernah cuba JM cawangan lain selain di Tesco Ampang tu. :)

      Padam
  4. tak minat sangat beriani
    hehe
    tp makan ramai2 memang best kan

    BalasPadam
  5. lea tak pernah rasa lagi beriani ni kak chik

    BalasPadam
  6. Kak Cik, bila part gambar mi bandung tu.. tiba-tiba nida teringat Mi Bandung Parit Bulat (Muar).. Kak Cik dah try makan? kalau belum cubalah, pasti siang malam asyik terkenang..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik tunggu Nida balik ke sini, nanti kita pergi makan sama2, boleh? :)

      Padam
  7. ada beberapa benda yang saya suka kat JM briyani, tapi cawangan giant kota damansara.

    1-nasi briyani kambengnya.
    2-acar buahnya. sedapppp!
    3-jus roselle nya
    4-brownies nya. sedap mak!!!
    5-tapai pulut hitam. nyummmm!

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. Q...

      bagi tekak kakcik yang tak pandai masak ni, mee itu adalah sedap. :)

      Padam
  9. angah tu macam jarang cik ina dengar pasal dia. muka dia ada iras suami kak chik. seronoknya dapat makan sekeluarga.murahlah rezeki along.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cik Ina...

      Angah masih belajar di sebuah kolej di Banting. Ini semester akhirnya. :)

      Padam
  10. salam kak chik...

    mkn nasi dia saja tanpa lauk pun sedap tapi nk mkn selalu kat Jm bariani ni bole pokai..heheh...mahal la kak cik

    BalasPadam
  11. Salam,
    Along, lain kali, ajaklah uncle n auntie ni ! JM briayani tu memang favourite ... sedap, ada kualiti tapi mahal sikit. JM ada centralized kitchen ... jadi rasanya sama di semua outlet

    BalasPadam
  12. JM Bariani mmg sedapkan... tapii.. mahalll

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.