Kawan-kawan kakcik

Selasa, 14 Februari 2012

Hidangan tengahariku...


Semua ini hanya perlukan bayaran yang berjumlah RM4.00 sahaja.

Kek ini aku bawa dari rumah.  Tentunya hasil karya Bangcik.

24 ulasan:

  1. Yang penting kena dgn selera dn poket kita. Bangcik pandai buat kek ye kak? Wahh .. pasni bab 'bakar membakar' serah je pada dia. hihi.

    BalasPadam
  2. kira murahlah ek, sy punya tadi lauk lunch semata dgn nasi rm3.50, buah dah harga lain juga air :-)

    BalasPadam
  3. menarik je makan nasik ngan rojak tu...

    BalasPadam
  4. Murahg ak tu tp Kakcik, nape menu mcm menu detox badan je. Hehehe. Jage kesihatan eh?

    Bangchik bt kek tu? Peh!

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Kakcik,
    Telur masin masyaAllah...dah lama tak makan.

    BalasPadam
  6. boleh tahan sedapnya lunch kak cik ni... murah jugak... tak tahan tgk ayaq sirap bandung tu..huahua...

    BalasPadam
  7. alahai..tgk kek abgcik tu
    buat ati kempunan nk buat kek
    oven dah 1/2 tahun rosak..huwaaa

    BalasPadam
  8. bangchik, mak tayang kek tak ajak kite makan pun!! *eh ni blog mak kan? bangchik baca kan kan? hehehe!

    BalasPadam
  9. Air bandung mengoda la kak..tapi x leh minum masih berpantang huhu..

    BalasPadam
  10. lama tak singgah
    sedap nye nampak kek bangcik buat tu..nyum..nyum..

    BalasPadam
  11. Murahlah makan tempat kakcik. Kalau tempat kakak tak dapat harga tu...

    Wah untunglah siapa yg dapat bangcik...

    BalasPadam
  12. wah! siap air sirap bandung dan buah betik RM4 je kakcik. Murah tu....

    BalasPadam
  13. murah tu akak
    boleh lahhh
    sedapp saya tgk pecal tuu kak
    terliuq lakk ;)

    BalasPadam
  14. Boleh tahan jugak tu harganya kakchik...Malunyaaaa dgn Bangchik..saya tak pernah buat kek....

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum Kak Cik

    kat kedai 1 Malaysia ke....he he

    BalasPadam
  16. murahnya...berbaloi..siap bawak bekal lagi...

    BalasPadam
  17. kalau dekat agaknya saya dah ngecek dah air bandung dan kek kak cik tu.. nampak sedap sgt..

    BalasPadam
  18. Nak ciket ayaq sirap bandung tuuuu :D

    BalasPadam
  19. alahai bangcik..
    pakkal saya tak de anak pompuan kakcik..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com