Kawan-kawan kakcik

Khamis, 12 Januari 2012

Renung dan fikirkan...


Sebenarnya aku tengah pening mengadap biji kopi yang berlambak-lambak ini.  Saja-saja letak gambar di atas untuk ajak kawan-kawan pening sama...


12 ulasan:

  1. cheqna pun pening mengadap nombor2 ni =)

    BalasPadam
  2. biji kopi...mmg pening kalau nak kire tu kakcik..

    tapi kalau minum air kopi panas sedap jugak tu kakcik...

    BalasPadam
  3. agaknya ari nim ari pening sedunia kut.... hihihi, saya pun pening gak nih

    BalasPadam
  4. Kakak dah siap kira biji kopi kakcik. Dah asing-asingkan masuk dlm tempat ikut gred... hihi.... kelakarlah kakcik ni...

    Kakak dapat sampul surat dari OKU juga siap disertakan kad CNY free sambil minta derma

    BalasPadam
  5. kira bijik kopi? baik sambung ekur beruang...heheheeh

    BalasPadam
  6. menjadi usaha kakcik ajak orang pening sama.. sumer dah ala ala pening bijik kopi.. saya? tak suka kopi... sayang si tukang kira biji kopi je. .heheheh..

    BalasPadam
  7. Baru tau rupanya OKU pun ada menghasilkan sampul surat.

    BalasPadam
  8. teman idok le penin kakcik wehh..
    teman dh biase bayorkan deme ni buat sampui. OKU pon pandey nk saghe idup deme dengan buat sampui & lain2 mende.. yg sihat2 upaya ni?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.