Kawan-kawan kakcik

Isnin, 19 Disember 2011

18/12/2011 - antara yang hadir...

Catatan ini tanpa pautan.  Jangan kecil hati ya.  Kepala kakcik masih berdenyut, tapi tetap nak buat sedikit catatan juga berkenaan pertemuan yang telah berjalan dengan lancar, harmoni dan penuh suasana kekeluargaan di rumah Dato' LF dan Datin Aishah semalam...

Antara kami yang hadir (gambar tanpa pasangan mahupun ahli keluarga).
Azie - orang kuat majlis bersama Gedek - lelaki terhangat di kalangan blogger.
Nampak tak Gedek tu senyum?

Fitri Senin - rupanya kami bertugas di 'kawasan' yang sama.

Bujal yang bujang sewaktu pertemuan ini. :)

Hanis Azla yang cantik dan ceria.

Kak Pah -  sangat comel wanita ini. Bertambah comel bila bawa 4 kotak pizza yang sedap.

Mohd Razik - antara yang paling awal tiba. Anak muda ini bawa kuih serimuka.

Panglima Muda - tetap singgah seketika bersama keluarga walau dalam hambatan masa.

Mamawana bersama anak daranya.  Terima kasih atas cenderamata yang diberi.
Ayu Akuzle bertugas di meja pendaftaran dari awal sampai akhir.  Terima kasih Ayu.

Antara makanan yang dibawa :






Lain-lain gambar dan cerita, tunggukan catatan selanjutnya sekiranya kakcik masih berdaya untuk menaip, ya. :)

48 ulasan:

  1. Gambar aku menjelir di tayang nyer. heeeeeeee


    Saya pun, kalu Kakcik tak pegi, jangan2 saya pun tak pegi.

    BalasPadam
  2. Blogger ATUK yang pegang sticker tu, tak sempat pun nak sembang dgn dia.

    BalasPadam
  3. Mata saya terus tangkap Roti Jala yang kuning terserlah kat depan tuh.

    Sempat tapau skit sbb tak sempat makan di situ. Hasil karya hebat Untie MARINA MONROE!

    BalasPadam
  4. tahniah tahniah tahniah ..


    jangan biarkan kepala berdenyut berpanjangan.

    BalasPadam
  5. Laksa Goreng by PCL dan isteri MamaDiana, kan?

    Wahhhh rasa kicapnya tu best!

    Pizza tu saya makan 2 slice!

    Keria tu saya orang pertama makan! hahaha

    BalasPadam
  6. Seri Muka Hijau tu buat saya lebih berseri seri.

    hahahahaha!

    BalasPadam
  7. Wokeh..
    komen dah berderet. Now I nak pegi keja!

    Malam nanti sambung mengomen!

    BalasPadam
  8. Aduhai Azie...

    tergelak2 kakcik ni Azie buat... :)

    Kakcik pun tak perasan Azie tengah menjelir, yang kakcik cari - gambar wajah kakcik yang agak 'bejenih' sikit! hehehe

    BalasPadam
  9. Kakcik..terliur tgk kuih serimuka tu!

    Kena cari pagi ni..huhu

    BalasPadam
  10. Aah lah, saya suka sangat laksa goreng PCK tuh, nanti bagi resepi yea.

    Amat seronok semalam tapi sedikit letih bila sampai rumah.

    Aper2 pun saya mengucapkan ribuan terima kasih kpd Dato LF dan Datin kerana beliau kedua2nya amat peramah membuat tetamu selesa.

    Kakcik dan suami, Azie..hanya Allah swt yg membalas atas kudrat yg dihulurkan semalam..sungguh ikhlas melayan tapi dr mula hingga akhir..

    BalasPadam
  11. kalo kakcik sakit kepala, sy sakit semer. neh pon lom ber'hibernasi'... tp rasanyer mcm x leh tito selagik x siap n3...huhhuuhuhuh... oho, baru tau pizza tuh Ibundo yg bwk... mmg mebelesshhh!!!

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum Kak Cik...,

    TAHNIAH buat penganjur dan semua yg terlibat termaasuk yg turut serta menyerikan majlis tersebut...

    sayangnya saya tak dapat menyertai kerana hambatan masa dan aktiviti yg telah dirancang dari awal- awal lagi dan jemputan kenduri yg bertindih-tindih.....

    Insyaalah lain kali kalau ada kesempatan dan kelapangan saya usahakan utk turut serta...

    Semuga Ukhwah dan silatulrahim terus erat sesama kita di dunia Blog dan dunia Nyata...

    wassallam...

    BalasPadam
  13. mak kalau tak sihat rehat je la~~

    BalasPadam
  14. tahniah, semoga ia diterima sebagai amal yang baik, insyaAllah

    BalasPadam
  15. bestnya kakcik!!! tahniah kpd yang hadir, bagusnya ada inisiatif mcm ini

    BalasPadam
  16. tahniah kepada semua yg hadir
    seronok kan?

    BalasPadam
  17. wahhh bestnya, ramai yang hadir, byknye menu

    BalasPadam
  18. teringin nak join tapi semalam begitu banyak agenda di'rumah' yang menjadi penghalang :(

    BalasPadam
  19. wak pon syukur semuanya meriah jugakkk...,,, eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

    BalasPadam
  20. apa2 pon time kasih tau kak cik!
    nnt kalu nk wat lg kena hebah kn cpt2..
    bleh sy wat nasi 1 kawah!

    BalasPadam
  21. N3 kedua kakak baca kakcik. Tadi kakak baca Ayu - Akuzle punya cerita. Akan kakak susuri terus. sukalah kakak membaca N3 ini kakcik...

    BalasPadam
  22. Adoi mak! Nape pening pale tu Kakcik? Agak2 semalam overdose makan ke atau penat sgt tu? Mmm...

    BalasPadam
  23. kakcik...taknak komen taknak komen...sedih... :(

    BalasPadam
  24. Rambut Bujal dah putih ..

    Tahniah ....blog berjaya menjadi jambatan silaturrahim

    BalasPadam
  25. SALAM,
    SEMALAM PUAS HATI, KAKCIK. RSA PUAS MEMBENAM RASA LETIH ! TKASIH BYK2 ATAS SOKONGAN DAN BANTUAN . TAKE CARE, KAKCIK

    BalasPadam
  26. Alhamdulillah.. perjumpaan yang meriah.. semoga ianya diberkati olehNYA.. gambar saya tergelak besar sebagai tanda betapa seronoknya saya he..he.. .. terima kasih kak cik.. yang bestnya en.asben dah selesa dgn kakcik dan suami, kak azie juga beberapa teman blogger dan pasangan.. bagusnya.. senang nak bercerita dan join perjumpaan seterusnya nanti..

    BalasPadam
  27. pertama kali tgk Gedek ada sedikit senyum....nampak meriah perjumpaan ni...seronok melihatnya....

    BalasPadam
  28. rehat la kakcik.. mana tak nya, masuk banyak 'acara' ujung minggu hari tu.. tak berenti2... haruss pancit...

    BalasPadam
  29. bilakah masanya dapat saya bersama2 mereka2 ni??
    ekekek...
    aih..makan pun sodap2 nampaknye..:)

    BalasPadam
  30. kakcik, make sure lepas gi klinik karang, balik rumah rehat tau!

    BalasPadam
  31. Salam Kakcik,

    Sonoknya deme makan-makan2!

    BalasPadam
  32. speecless..the pictures have told everything...

    BalasPadam
  33. bro gedek senyum!

    kakcik - meriah banget gader2 ni ye...
    jeles iols tak dapat join...
    may be next time...

    BalasPadam
  34. bestnye... nmpk meriah... berharap dapat join satu hari nanti...

    BalasPadam
  35. salam ,
    singgah dari entri gathering semalam .
    hehe .
    memang seronok kan .
    Dato'LF pun sporting :)

    BalasPadam
  36. alhamdulilah, berjalan dgn lancar yg kakcik segala yg dirancangkan

    meriah betul gathering tu

    BalasPadam
  37. best..best..

    ati pun dpt jengah sat je
    MIL ada kot rumah..huhu

    BalasPadam
  38. seronoknyer kak. meriah dgn makanan dan pasti beramah tamah sesama blogger..moga ukhwah berpanjangan.. =)

    BalasPadam
  39. tercicir mamadiana di mana ya, terlupa buat seketika...nt pcl mintak dia buat entri plak..susah betul nk update..kesibukan membataskan waktu katanya.

    BalasPadam
  40. dah agak dah...

    mesti terlepas 1-2 gambar kantoi

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.