Kawan-kawan kakcik

Isnin, 24 Oktober 2011

Pertemuan blogger... mereka bawa makanan, kakcik sediakan tempat...








Kebetulan pula Pak Imam ini pergi berkursus dan Bujal segan nak membaca doa!

22 ulasan:

  1. background apa yg putih je tu kakcik?

    BalasPadam
  2. Wani...

    khemah yang belum siap dipasang sepenuhnya pada petang Sabtu. :)

    BalasPadam
  3. saya sempat bawak balik pengat ubi yg dalam cawan tu..sapa punya ye kakcik?? sedap sangat2..

    BalasPadam
  4. Kakcik, tupperware puding jagung ella tertinggal di sana ye kakcik. Tlg jaga ye kakcik syg. Hihi.

    BalasPadam
  5. MDT...

    pengat tu Dr Hanie yang bawa. :)

    BalasPadam
  6. Ella...

    bila hendak kakcik pulangkan? Atau tunggu jumpa kat rumah Dato' LF nanti. :)

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum KakCik,

    Sakan berlonggok! Memang sedap2 menu yg dibawak tu!

    BalasPadam
  8. Datuk LF jemput ke yang hadir semalam(saya)? ekekekeke..

    BalasPadam
  9. Wa'alaikummussalam Yong...

    malangnya kakcik tak sempat nak makan pun! ;-)

    BalasPadam
  10. Sedap-sedapnya menu sana sikit situ sikit dah jadi banyak dapat gak rasa air tangan semua orang kan..:)

    BalasPadam
  11. Dr Faiz...

    Dato' jemput semua tau. :)

    BalasPadam
  12. kak cik...aina minta maaf tidak dapat menunaikan janji laksa perlis kali ini. dalam kesibukan mak anak2 pun sibuk jugak dengan aktiviti dia org mak terpaksa mengalah...

    BalasPadam
  13. kakcik...semua makanan mmg best semalam..

    anak bujang kita..dok le suka rendang ayam kakcik..

    makan ngan pulut kuning tu mmg kena sangatle tu..hehehe

    * a'ah..pengat Dr. Hanie tu sangat sedap.. saya bawak satu cup ke opis pagi ni..hehehe

    BalasPadam
  14. lasagna siapa yang bawak kak cik...sgt sedappppppp....

    BalasPadam
  15. wah!!!!
    sedapnya...
    telan air liur nih..
    heheheh

    BalasPadam
  16. PUTU BAMBU:
    Pulut kuning tu hasil karya Makcik Apron Merah!

    MASZUBER:
    Spagheti tu hasil karya BUJAL X dan isteri!

    Yummy!

    BalasPadam
  17. banyaknya makanan.. semua sedap2..

    BalasPadam
  18. sapa la bawak kacang kuda tu....

    bijak sunggoh!

    BalasPadam
  19. Gedek...

    kacang tu sedap walaupun kakcik sempat makan tak sampai 10 biji...hehehe...

    BalasPadam
  20. pengat Dr. Hani mmg sedap. sy wallop smpai 2! oho, teringin nk bertnya psl imam muda berkenaan akan tetapi hanya tinggal d pikiran soklannyer.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com