Kawan-kawan kakcik

Ahad, 23 Oktober 2011

Pertemuan blogger... Anda semua memang kawan yang hebat...






Terima kasih semua.  Jangan serik untuk datang lagi.


64 ulasan:

  1. wahhh semua ada yaaa.. sorry kakcik tak dapat join..ada niat dihati cuma tak dapat nak pegi jer.. lain kali maybe..insyaALLAH...

    BalasPadam
  2. SALAM,
    AMAT GEMBIRA DAPAT BERTEMU RAKAN2 BLOGGER PETANG TADI. TKASIH BYK2 ATAS SEGALA USAHA DAN KESUDIAN KAKCIK MENJADI TUAN RUMAH. INSYAALLAH KITA JUMPA LAGI DI BBB PULAK

    BalasPadam
  3. Best dapat jumpa kawan blogger. Adakah sama karektor seperti yang di bayangkan semasa membaca tulisan mereka?

    BalasPadam
  4. wah siap kanopi..memang hebat kak cik

    BalasPadam
  5. kekenyangan yang amat penangan makanan yang sedap2 tadi... errrr nanti nak beraya deepavalli plak kat umah kakcik... huahuahua..!!

    BalasPadam
  6. Terima kaseh kerana sudi 'selit' kan saya....

    BalasPadam
  7. Macam kenduri sambut menantu! hahahaha

    BalasPadam
  8. meriahnya...ramai yang ikut serta...:) tahniah....kepada tuan rumah dan semua blogger yang join...

    memang best lah!

    BalasPadam
  9. makanan sedap2 semua...sampai perut full..keh3x :p

    BalasPadam
  10. Wahh meriahnya!!! Maaf x dpt dtg kak Cik, melawat Pak Cik yg suspected kene barah hati, seronoknya

    BalasPadam
  11. akhirnya nampak jugak cara uncle gedek amik gmbr walaupun separuh aje..hehe..

    seronoknya,meriah..moga ukhwah berkekalan ke akhirnya...

    BalasPadam
  12. sampai sekarang rasa bersalah sebab tak bantu kakcik & kak z...acu minta maaf banyak2 ek.. :(

    BalasPadam
  13. tahniah kakcik .. perancangan dan penat lelah berbaloi akhirnya. saya seronok melihat keakraban rakan2 bloger semua.

    BalasPadam
  14. Wah meriahnya.. Tahniah Kakcik kerana berjaya anjurkan pertemuan ni.. Semuanya nampak ceria dan gembira sangat.

    BalasPadam
  15. wah! gathering sempena ape ni? rugi nye tak tau....

    BalasPadam
  16. kakcik... bestnya berkumpul ramai2.siap kanopi lagi macam kenduri sambut menantu.. hehe.

    BalasPadam
  17. Kakcik, terima kasih sbb bagi ruang utk kami bertemu. Ella hepi dpt jmpa kakcik, kak azie, ati, izan, hanis azla, Uncle, Dato LF dan lain-lain.

    Hrp2 selepas ini bakal ada pertemuan selanjutnya.

    BalasPadam
  18. uncle gedek kalau tak menyelit ngan kamera, boleh tak?kui kui. ini je ke gambarnya,gambar juadah tak de ke?

    BalasPadam
  19. alhamdulillah..syukran ..moga ukhuwwah berpanjangan

    BalasPadam
  20. Kaseh...

    ke mana menghilang? Sibuk ya? Kakcik rindukan coretan Kaseh.

    BalasPadam
  21. W/salam Dato' LF...

    saya mohon maaf atas segala kekurangan. InsyaAllah ada rezeki kita akan berjumpa lagi. Mungkin di rumah Dato' nanti. Saya suka dengan pengakuan terbuka Dato' yang membuatkan Datin tersipu2 semalam. :)

    BalasPadam
  22. IM...

    ada yang tidak berbeza karektor mereka, ada juga yang bagai kita tak sangka. :)

    BalasPadam
  23. Aida...

    kena letak khemah sebab rumah kakcik kecil je. :)

    BalasPadam
  24. IS...

    kakcik tak hebat, tapi mereka yang datang itu semuanya hebat belaka. :)

    BalasPadam
  25. iCe...

    nanti kakcik belajar buat muruku! Jangan serik ya. :)

    BalasPadam
  26. Eri...

    mungkin lain kali kita dapat berjumpa lagi...

    BalasPadam
  27. gedek!...

    terima kasih kerana sudi senyum! hehehe...

    BalasPadam
  28. Azie...

    kalau kakcik sambut menantu, Azie wajib kena ada (dipersetujui sepenuhnya oleh Abg Mus). :)

    BalasPadam
  29. Siti...

    memang seronok sangat sampai tak sempat makan walaupun makanan sangat banyak! :)

    BalasPadam
  30. Azrul...

    tak rugi sesat, kan? hehehe...

    BalasPadam
  31. Aju...

    tak mengapa. Mungkin di lain kali. Semoga kesihatan Pakcik Aju pulih seperti sediakala.

    BalasPadam
  32. ~izan~...

    senyuman gedek itu mahal tau! :)

    BalasPadam
  33. Mimi...

    memang meriah. Sayangnya Mimi tak dapat hadir sama.

    BalasPadam
  34. Su...

    Alhamdulillah. Semoga segalanya tidak berhenti setakat itu.

    BalasPadam
  35. Acu...

    jangan kata macam tu, kami faham keadaan Acu. Terima kasih kerana sanggup tunggu sampai selesai semuanya.

    BalasPadam
  36. Kanda AL...

    Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan cuaca pun sangat panas dan terang. Entah bila kita dapat berjumpa pulak.

    BalasPadam
  37. Nur...

    memang meriah sangat. Semuanya nampak ceria dan gembira. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  38. mAsHa...

    mungkin kita dapat bertemu di lain kali pula. :)

    BalasPadam
  39. Cyana...

    latihan untuk sambut menantu... hehehe...

    BalasPadam
  40. MasZuber...

    terima kasih kerana turut sudui memeriahkan. :)

    BalasPadam
  41. Ella...

    terima kasih juga buat Ella, MDT dan hensem boy Aiman kerana sudi datang. Bekas makanan Ella tu kakcik simpan baik2 buat kenangan! :)

    BalasPadam
  42. Cik Ina...

    gamabr juadah ada, tapi tak banyak yang kakcik ambil sebab seronok layan tetamu. :)

    BalasPadam
  43. sumpah rugi tak dapat hadirkan diri. terasa amat kesal tak dapat jumpa mereka2 yang ada dalam gambar tu.

    uncle gedek mesti tgh setting gambar utk n3 dia kan.. hehehe

    BalasPadam
  44. BUJAL MANA??!!

    (ala.. caps lock..)

    BalasPadam
  45. Wahh hebat laa Kakcik. Tahniah sebab berjaya menganjurkan pertemuan blogger ini.. Sori tak dpt hadir kerana ada hal lain.. Meriah juga..sebab tgk ramai yang hadir.. :)

    BalasPadam
  46. kak cik! siap ade khemah depan umah tu, wah! sgt2 meriah nih....caya la kak cik!

    BalasPadam
  47. terima kasih pada kakcik ,suami kakcik, anak anak kakcik serta saudara angkat kakcik kak azie
    terima kasih sesangat...

    yg bestnya sya tak sesat macam kali pertama pergi rumah kakcik

    BalasPadam
  48. meriah gathering ni.. tahniah kakcik sebab berjaya anjurkan gathering ni.. next year sapa pulak..

    BalasPadam
  49. Niez...

    kenapakah? Ada urusan lain ya? Tak apalah, kita jumpa lain kali. :)

    BalasPadam
  50. Dr Izat...

    bujal ada - dia kan anak mak. :)

    BalasPadam
  51. Rinna...

    kakcik hanya sediakan 'tapak' dan air minuman (itupun Azie yang buat dibantu oleh Acu). :)

    BalasPadam
  52. eMMe...

    harapnya pertemuan yang akan diadakan selepas ini (mungkin di lokasi lain), akan lebih meriah lagi. :)

    BalasPadam
  53. Sya (Siti Hajar, kan?)...

    Sama2 kasih. Dulu datang malam, tak nampak jalan. :)

    BalasPadam
  54. RK...

    Alhamdulillah. Dato' LF dah tawarkan rumahnya untuk pertemuan yang akan datang. :)

    BalasPadam
  55. Tahniah dapat dibuat dengan jayanya.

    Sayangnya tak dapat join.

    BalasPadam
  56. Kak Ani...

    mungkin lain kali kita dapat bersua juga. :)

    BalasPadam
  57. Seronoknya! Dpt jumpe kwn2 blogger!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com