Kawan-kawan kakcik

Khamis, 1 September 2011

Salam Syawal Hari Ke 3...

Kepada yang telah mula berpuasa Syawal atau berpuasa ganti, diucapkan selamat berpuasa.  Kepada yang masih berhari raya (termasuk akulah tu), janganlah sampai raya itu melenyapkan segala kebaikan yang telah dipupuk selama sebulan...

Anak-anakku di pagi raya...




Lebuhraya Utara Selatan di Hari Raya Kedua...




20 ulasan:

  1. slmt hari raya kak, maaf zahir batin, raya mana?

    BalasPadam
  2. benar tu jgn segala amal sebulan lenyap begitu je... selamat berhari raya ketiga.

    BalasPadam
  3. kenapa dengan bs tu .. tak tahu nak pilih makanan. banyak sangat !

    BalasPadam
  4. Salam Aidilfitri & Maaf Zahir Batin, kakcik. Semoga gembira di samping keluarga pada Syawal kali ini :)

    BalasPadam
  5. kerja lebih masa lah wahai si perut..beraya ni sinonim dgn makan makan, tak gitu?

    BalasPadam
  6. Salam aidilfitri Kakcik... mana gmbo Ibunya? sure jd jurugambar tegar kan? hehe.

    BalasPadam
  7. ada jugak yg rajin update blog mcm saya...hehehe..selamat hari raya..tapi semalam jalan penuh

    BalasPadam
  8. selamat hari raya kak..

    tu perjalanan menghala ke mana.. kereta banyak..

    BalasPadam
  9. WBH...

    Selamat Hari Raya. Kakcik beraya di KL - Ipoh - Melaka. Tapi bila malam kakcik tetap berada di rumah sendiri di Cheras. :)

    BalasPadam
  10. AM...

    kadangkala bila dah gembira, kita jadi 'hilang ingatan' seketika.

    BalasPadam
  11. Kanda AL...

    biasalah dia tu - tunggu mak dia suapkan makanan!

    BalasPadam
  12. IS...

    itulah anugerah Allah kepada kakcik. :)

    BalasPadam
  13. Dinas Aldi...

    Selamat Hari Raya juga buatmu Dik. :)

    BalasPadam
  14. Hani...

    jangan sampai memudaratkan hendaknya, kan? :)

    BalasPadam
  15. Eri-Chan...

    Selamat Hari Raya. Ramai orang 'beraya' atas jalan raya! Alhamdulillah kakcik tidak terserempak/terlibat dengan kemalangan.

    BalasPadam
  16. Aizamia...

    Selamat Hari Raya. Perjalanan pergi/balik KL - Ipoh masih banyak kenderaan atas jalanraya di Syawal Kedua.

    BalasPadam
  17. Banyaknya lauk pauk kak cik, cik ina tak dapat makan juadah raya banyak tahun ni sebab kat luar.

    BalasPadam
  18. Cik Ina...

    sebenarnya itu di rumah saudara. Di rumah kakcik sendiri, tiada apa-apa. :(

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.