Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 5 Ogos 2011

Terliur??? Sabar.... Puasa, kan? ...




Jangan makan banyak-banyak, nanti
pipi kembung macam pipi Adik!

52 ulasan:

  1. terliur nasi dagang tu kakcik..nak buat rumit tapi mkn kejap je hihi

    BalasPadam
  2. Amboi adik makan sedap lepas tu kata jangan jadi macam pipi adik. Auntie suka pipi adik...:)

    BalasPadam
  3. uiks..ape ni mama...tak baik tau =)

    BalasPadam
  4. saya dpt bayangkan betapa sedapnya nasi dagang tu....sluurrppppppppppp

    BalasPadam
  5. lea pun terliur tengok nasi dagang tu kakchik

    BalasPadam
  6. Qema...

    kakcik pun suka nasi kerabu - letak sayur dan kuah banyak2. :)

    BalasPadam
  7. Kakzakie...

    hehehe... berkilat2 pipi dia, kan? :)

    BalasPadam
  8. cheqna...

    hehehe... mama mengusik je!

    BalasPadam
  9. Rina...

    puasa tak?? Kalau puasa, sabar dulu... :)

    BalasPadam
  10. Wani...

    nasi dagang sedap bila kuahnya sedap. :)

    BalasPadam
  11. Ajumohit...

    kakcik tak sedap, tapi nasi tu sedap! hehehe...

    BalasPadam
  12. Q...

    kalau Q buat dan bagi kat kakcik makan, laaagiiiii sedap! :)

    BalasPadam
  13. Lea...

    wah! ramai rupanya peminat nasi dagang ni. :)

    BalasPadam
  14. wah.. sedapnya nasi itu.. wah.. wah.. dan wah..
    sabar2.. hikhikhik..

    BalasPadam
  15. aizamia...

    sabar...sabar...sabarrr.. :)

    BalasPadam
  16. Aduh kak cik buat perut amy berdangdut pulak ha..sabar sabarrrr

    BalasPadam
  17. Amy...

    hahaha... cepat-cepat tutup - jangan tengok. Sabar, ya dik... :)

    BalasPadam
  18. pipi adik tu licin sebab hari2 kena cium ngan mak ke?? :)

    BalasPadam
  19. Anaa...

    bukan setakat kena cium - tapi kena tarik2! :)

    BalasPadam
  20. Sedapnya kakcik...nak buat tak pandai. Nak belipun, susah sangat nak cari tempat yang menjualnya. Telan air liur ajer lah.....

    BalasPadam
  21. SALAM,
    SIMPAN UNTUK BERBUKA. LF DATANG KE RUMAH KAKCIK PETANG INI

    BalasPadam
  22. Cikgu Tie...

    kat param takde ke? :)

    BalasPadam
  23. Dato' LF...

    kalau nak yang saya masak sendiri, memang tak merasalah! Saya tahu makan je. :)

    BalasPadam
  24. gB...

    sesekali nak jadi kekanak :)

    BalasPadam
  25. emmm...nasik dagang!
    sedapnyaaaaaaaaa!~

    BalasPadam
  26. milo...

    pandai buat tak? kakcik pandai makan je! :)

    BalasPadam
  27. PB...

    seeedapppp! nanti lepas raya jom ikut kakcik makan (kalau panjang umur) di Restoran Narathiwat, Taman Putra Sulaiman, Ampang.

    BalasPadam
  28. assalamu'alaikum kakcik, pekoba...?

    kenapa dinamakan nasi dagang...?

    BalasPadam
  29. bulan pose macam ni.. telur goreng tu pun terliur..

    BalasPadam
  30. betul tu..ns dgg sdp bila lauknyer sedap, tp sy lagi suka ns kerabu..hehe

    BalasPadam
  31. Kakcik sedapnyaa..tgk nasi dagang tuh.. :)

    BalasPadam
  32. nasi dagang tu buat saya terfikir nak masak...mak siap kata guna beras basmathi..hihi sukerrr

    BalasPadam
  33. sibbb baik saya bukak blog akak nie .. saya dh berbuka :))

    BalasPadam
  34. nasi dagang macam best jugak... nak try jugak la nanti berbuka..

    BalasPadam
  35. Wa'alaikummussalam Adinda RKA...

    lamanya tidak mendengar kabar berita. Kalau ikut apa yang kakcik pernah dengar, dinamakan nasi dagang kerana lauknya hanya satu (agaknya orang berdagang tak boleh makan lauk banyak2, ya?) :)

    BalasPadam
  36. RK...

    telur goreng + cili api + bawang + kicap + nasi panas = perghhhhh! :)

    BalasPadam
  37. AzeedA...

    tak boleh ghaye tau! ;-)

    BalasPadam
  38. exora...

    nasi kerabu pula, kalau kerabunya banyak dan dihiris halus, kena dengan kuah tumisan yang sedap, lagi terangkat. :)

    BalasPadam
  39. Rinna...

    baru tengok dah tau sedap, kan? :)

    BalasPadam
  40. Eri-Chan...

    nasi dagang ada berasnya yang khusus, kan?

    BalasPadam
  41. ieda...

    taklah tergugat perasaan, ya? :)

    BalasPadam
  42. Fazz...

    buat sendiri ke beli? :)

    BalasPadam
  43. nasib baik den dtg dah siap berbuka...ahakz....

    BalasPadam
  44. jeBateja...

    berbuka apa semalam? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.