Kawan-kawan kakcik

Selasa, 9 Ogos 2011

Selamat hari ulangtahun kelahiran ke 10, Adik...

9/08/2011


terbanglah setinggi mana yang Adik mahu
selagi Adik tidak lupa bahawa bumi itu tempat asalmu
berenanglah sejauh mana yang Adik ingin
asal Adik sedar bahawa Adik tetap perlukan angin
kejarlah cita-cita selagi Adik terdaya
doa mak tetap bersamamu sentiasa


Banyak-banyak tempat, kat riba mak
juga Adik suka berehat. (*_*)


30 ulasan:

  1. HAPPY BRITHDAY ADIK!!!

    riba mak memang best !!!

    BalasPadam
  2. Pn Dr...

    terima kasih (bagi pihak Adik) :)

    Mana tak bestnya riba mak - empuk macam kusyen terlebih isi!

    BalasPadam
  3. happy BIRTHDAY ADIK....

    MINTA DUIT RAYA BEBANYAK KAT MAK NGAN ABAH YEEEE ....

    BalasPadam
  4. selamat hari lahir utk adik ye, kakcik...

    BalasPadam
  5. hepi besday adik!~kemain makan gula kapas!

    BalasPadam
  6. selamat ulang tahun ye adik...

    moga besar jadik anak yg solleh
    ingat mak dan ayah.. jangn di lupa... tanggung jawab kepada mak dan ayah...

    BalasPadam
  7. selamat hari lahir adik..

    semoga jadi anak yang soleh kepada ibubapa.. amin

    BalasPadam
  8. selamat hari lahir adik comel..suke pipi adik yg tembam hehehe

    BalasPadam
  9. Selamat hari ulang tahun kelahiran buat Adik, dan buat saya juga hari in...9 ramadan (bukan 9 ogos).

    BalasPadam
  10. selamat ulangtahun adik

    jadi anak yang soleh, pelajar yang cemerlang, manusia yang berguna dan insan yang sentiasa menurut perintahNya...

    berkat doa mak, insyaAllah adik akan berjaya

    BalasPadam
  11. adik, riba mak adik tu mmg best!!! hahaha!

    happy birthday! meh akak GB peluk meh! :D

    BalasPadam
  12. epyy bday adik ! semoga jadi anak yg soleh dan cerdik pandai ya .. aminnn ! :)

    BalasPadam
  13. hapy besday adik...

    atas riba mak memang terbaik kan dik...

    BalasPadam
  14. adik paling bongsu ke anak kakcik ni??hehhe..hepi besday

    BalasPadam
  15. hepi bufday adik!!! tido le puas2 atas riba mak sampai kebas!

    BalasPadam
  16. SELAMAT HARI JADI..

    SELAMAT HARI JADI..

    SELAMAT HARI JADI ADIK..

    SELAMAT HARI JADI..

    kek mintak kat mak ye..hehe

    BalasPadam
  17. Epy Besday Adik..Moga dah besar nanti menjadi anak yang soleh yer.. :)

    BalasPadam
  18. eppy besday adik..

    riba mak best in da world kan adik..hehhe

    BalasPadam
  19. hepi besday adik.. jadi anak yang soleh.. dengar cakap mak abah yer.

    BalasPadam
  20. happy besday Adik...!
    be a good boy okay..!

    BalasPadam
  21. adikkkkk~~~ selamat ari jadi eaa..
    akak tgh darurat ni so xdpt nak bg hadiah.. kikiki.. jgn nakal2 tau.. :)

    BalasPadam
  22. Assalamualaikom!

    Allah selamatkan kamu wahai adik gebuku yg sepet! nk share riba mak buleh???

    BalasPadam
  23. happy besday ADIK!!! dah sepuluh tahun ek? ada lg 2 tahun tu bley duduk ats riba mak. hehe

    BalasPadam
  24. BS, hepi besday, jangan nakal-nakal.cik ina pun suka baring atas riba emak, sejuk.

    BalasPadam
  25. terlewat pulak saya.. semalam agak sibuk..

    selamat menyambut ulang tahun ke -10 adik BS..semoga Allah sentiasa memberkati hidupmu..

    saya masih berbaring pada riba mak walau pun sudah beranak tiga hihihi..

    BalasPadam
  26. Happy belated besday ADIK..

    Moga sentiasa di bawah lindunganNYA.. dan sihat selalu..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.