Kawan-kawan kakcik

Khamis, 21 Julai 2011

Semalam kuning, hari ini biru...

Sebenarnya ini gambar entah bila - tengoklah parut di mukaku.  Yang pastinya,
itu bukan kesan suntikan botoks atau yang sewaktu dengannya!

Hahaha... mak pakai botoks?
Buat Adik tergelak je!


34 ulasan:

  1. ahaha,dan2 je gmbr kt bwh tu nk gelak kt mak die sbb ckp psl botoks hehe..ape pun comel je mak dan anak :)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum my dear KakCikS:):)

    ermmmmmmmmmmm....hari ni tini pakai hijauuuuuuuuuuu...;)

    p/s:..my dear sis..kiranya kecantikan semulajadi kann..tak yah laa berbotox2 ekkk..;)

    BalasPadam
  3. lawalah tudung biru kakcik....:)

    BalasPadam
  4. hahaha....kuning kalau dicampur ngan biru jadi kaler hijau...kaler kesukaanku tu...

    BalasPadam
  5. serius cakap...
    picca ini lebih muda dari header tu

    ^________^

    BalasPadam
  6. parut manis tu, kakcik..:)
    sesuai dengan biru! :)

    serius, sekali imbas tengok gambar kakcik ni dah nak mirip kawan pejabat saya ni haa...seakan-akan! :)

    BalasPadam
  7. biru...
    cantik tu..kakcik nnpk berseri dan jelita la..

    betul la kakcik, saye same dgn ati tu...

    BalasPadam
  8. kak cik syg...

    u look blue!...sgt cantik...:D

    BalasPadam
  9. kedut2 pun tak dak lagi..
    muda lagi tu..:)

    BalasPadam
  10. phewitttttttttttt!
    manis lah kak!

    BalasPadam
  11. kita serupa kak..saya pom pakai biru arini..kita serupa..sama cantik dan jelita..ehheheee

    BalasPadam
  12. saya pun pakai tudung biru hari ni hehe

    BalasPadam
  13. ayunya... :) macam mak dara pingitan... :)

    BalasPadam
  14. Muda remaja lg apa... Apa rahsia wajah Ayu ini?

    BalasPadam
  15. Syantik warna biru itu..sepadan dengan pemakainya.

    BalasPadam
  16. ni mesti minum innershine ni.. berseri2 nampaknya.. (",)

    BalasPadam
  17. shantik kak , dan suka lihat mata akak , sepet2 gitu..

    BalasPadam
  18. biasa duk tengok gamba kat header tu je,,,sekali tengok gamba jelas..kakcik n anak sulung mesti beza tak jauh sangat kot.

    BalasPadam
  19. kakcik memang cantik walau tanpa botox. hihi~

    BalasPadam
  20. Esok kalau IM pakai baju kuning pi solat di masjid, mungkin polis ushar IM....

    BalasPadam
  21. kakcik... matanya sama macam BS. hehe

    BalasPadam
  22. alahai kak... biru la pulak mata hitam ku...

    BalasPadam
  23. ermmm..ayu dan manisnya k.chik..

    BalasPadam
  24. Eh?

    entry ni saya rasa tercabar pulak....!

    BalasPadam
  25. Biru menawan tu. Botok tak main aarr..

    BalasPadam
  26. Assalamualaikom kakcik.. :)
    kunin ke bighu ke.. yg benor2 lg manih sebenornye.. :D

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com