Kawan-kawan kakcik

Isnin, 21 Mac 2011

Monsopiad Cultural Village...










28 ulasan:

  1. ammvoiii sonoknyer mak gi sabah bahh.. ehehe

    BalasPadam
  2. oo~~~pegi sabah tak ajak~~kali ni saya nak souvenier~saya tak peduli~haha~~

    BalasPadam
  3. hajat hati tak kesampaian utk menjejakkan kaki di sini bila otw nak keluar (dlm kereta) anak kecil vomitted. Patah balik, yg pegi the rest. Cuma tgk gambar je ..sedihh..

    BalasPadam
  4. update lagi tempat menarik kat sana, senang saya nak masukkan dalam kalendar saya gak... huhuhu

    BalasPadam
  5. k.cik...menikmati keindahan alam...bestnya. tenang...aman...

    BalasPadam
  6. Oh.... kakcik makan angin ke Sabah.

    BalasPadam
  7. berani naik jambatan gantung tuh..haishh..

    BalasPadam
  8. saya blm pi sini lg kak...
    nnt blk sana nak try pegi jugakla

    BalasPadam
  9. bujal x...

    tunggu makcik balik dari Kuching pada 2/4 nanti, ya? :)

    BalasPadam
  10. dan lagi belajor bahse kedazan tuuuu.. :)
    kakcik naik ke dak jembatan nun? nampak mcm dok kat pangkey je hehe

    BalasPadam
  11. kopivosian doungosuvab kakcik...betul ke ni..

    BalasPadam
  12. Yan ...

    kakcik rasa tempat tu tak menarik sangat. Ada persembahan jam 2.00 ptg, tapi kami tak tunggu. :)

    BalasPadam
  13. eelobor...

    kakcik suka Kundasang dan Kinabalu Park - sejuk je! :)

    Boleh singgah di Pekan Nabalu untuk beli cenderamata, tapi pastikan pandai tawar menawar sehingga 60% dari harga asal..

    BalasPadam
  14. JunAina...

    kakcik memang sukakan kedamaian dan ketenangan. :)

    BalasPadam
  15. Kakzakie...

    sebenarnya mengikut suami je... :)

    BalasPadam
  16. Kaseh...

    kalau ramai2 takut juga.. takut roboh... terhad kepada 6 orang untuk melaluinya pada satu2 masa...

    BalasPadam
  17. Mimi...

    pergilah jengah2.. sekurang2nya kalau orang bertanya, boleh juga bercerita. :)

    BalasPadam
  18. AzeedA...

    weh... teman sampey ke tengoh to! tapi idokle ke ujung sinun, takde apa nok di caghi! ;-)

    BalasPadam
  19. Zue...

    betullah tu. Silap2 sebut macam kopitiam pulak! :)

    BalasPadam
  20. Dr DZ...

    tahun ni umur kakcik dah masuk angka 50..hehehe...

    BalasPadam
  21. kakcik,
    seram tak tengok kepala2 yg bergantungan tu?
    hehehe
    kitorg dulu, siap menari2 sekali atas stage.. sebbaik tak ramai orang :D

    BalasPadam
  22. Dr h4ni3...

    sebab dah biasa tengok kat Sarawak, taklah rasa seram... :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com