Kawan-kawan kakcik

Isnin, 23 April 2012

Jamu mata...

... kalau ingin menjamu selera, silalah berkunjung ke Restoran Al-Amin seperti yang kakcik catatkan di SINI.





Dalam menu di tulis 'Salatoh'.  Bahasa Melayunya kalau kakcik tak
silap ialah Salad!

Yang ini bukan salah satu hidangan, tapi anak buah kakcik si Iman yang
tak tahu duduk diam.

30 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Cik

    baru 3 minggu lepas Atuk ke sana...best...

    BalasPadam
  2. salam kakcik
    belum lunch lagi ni ...bila tgok nasi arab kat atas
    automatik perut jadi lapar

    BalasPadam
  3. Salam KS

    Ks MAKAN YG MANA?
    sELAMAT MENJAMU SELERA.

    BalasPadam
  4. nsblah baru pas lunch ni tau kakcik..kalu tak mmg terliur2 lah... meleleh nengok segala ayam2 tu...sedapnyer

    BalasPadam
  5. kena cuba nih. Suami nak sangat makan kambing...

    BalasPadam
  6. salatoh tu rasanya dlm bhs arab la kak....= salad...sy tk brapa suka nasi minyak or beriani. sy suka nasi putih....itula sy :D

    daging pon sy tak berapa suka...sy suka ikan. ayam ok la gak

    BalasPadam
  7. saya suka jugak makan makanan mcm ni....
    tak boleh selalu nnt tak sedar lagi membesar saya tau...

    BalasPadam
  8. nmpk mcm shedap plak..lapor sbb lum lunch lagi nih

    BalasPadam
  9. huwaaaaa mencik akk nie
    saya lapoor balik nieeeee huhuhuh

    BalasPadam
  10. dari menu yg akak tunjuk tu, rasa saya boleh makan salad dan ayam panggang dia seketul saja sbb tgh diet kan..hihi

    BalasPadam
  11. huih, besar betul portionnya.. kalau saya kakcik, harusss tak habiss... suku jer dah kenyang kot..

    BalasPadam
  12. Sedapnya kakcik!!! Kambing tu nmpk sedap

    BalasPadam
  13. budak yang tak tu duduk diam tu yang seronok dilayan tu kak cik

    BalasPadam
  14. dapnyeeeeeee... budak yg tak dok diam tu pon nmpk sedapppppp... eh....

    BalasPadam
  15. amboii..sedapnya kakcik

    baru je ati ni mengidam nak
    makan nasi arab dan kambing :)

    BalasPadam
  16. sedapnya nasi arab tu kakcik....:)

    BalasPadam
  17. sedapppnyer...ehehe..iman ee...sama cam nama anak sy..x dok reti dok diam gakk..

    BalasPadam
  18. Sdpnye Kakcik! Yummeh! Yummeh! Ni yg bt sy nak sgt2 rs nasi arab nie...

    BalasPadam
  19. anak buah?? sy td dlm hati tdetik, mak ada anak kecik lg rupanya..hihihi


    *nasi dia setambun! kalau sy mkn ni mesti tak habis..

    BalasPadam
  20. kelaparan lah tengok juadah2 tu...

    kak - comel banget anak buah akak...

    BalasPadam
  21. nampaknya mak and family mmg sangat suka makanan arab. nyum!

    BalasPadam
  22. tergoda papa mifz dgn menu2 tuh...

    BalasPadam
  23. Allahu akbar..saya dah dinner dah sebelum Maghrib tadi tapi tengok makanan2 tu..Allahu akbar..lemah lutut nih..

    BalasPadam
  24. sedapnya kakcik..lapar tiba2 tgk nasi arab tu.....

    BalasPadam
  25. Makchaq selalu makan nasik arab kat Saba cyberjaya,
    nasinya putih dan tak berempah..

    BalasPadam
  26. sedap nye kambing tu..
    nak pegi rasa juga la..
    nyam2... :-)
    terima kasih tunjukkan makanan2 ni..
    pembuka selera utk makan tengahari nanti
    Pokok Manggis Depan Rumah

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.