Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 27 Mei 2011

Makan-makan di Restoran Ayahanda...









Tomyam putih yang sangat sedap

Kuey teow ladna yang juga sedap

Ikan kembung tiga rasa yang diratah begitu sahaja
 
Hehehe ... penat menunggu agaknya si BS ni!

Alamat ???  Sila rujuk DI SINI


22 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kakcik.

    Bestnya menu yang dipaparkan tu.

    Terutama Tom Yam putih. First time dengar.

    BalasPadam
  2. tekak saya belum boleh menrima tomyam putih~~sebab otak da terpogram tomyam punya warna harus merah~haha~~

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kakcik,

    Kuey teow ladna kakak tak pernah lagi makan. Mesti sedap.

    Adik dah letih menanti menu samapi macam tu sekali ye.... Montel la awak...

    BalasPadam
  4. n3 saya juga menu makanan... hehehe

    BalasPadam
  5. suke air sirap bandung tu...
    nnpk sedap jer...

    BalasPadam
  6. semua sedap..tomyam putih tu saya penah makan sb order utk tak pedaskan..

    BalasPadam
  7. salam kakcik,

    rindu paa ayahanda

    makan pun di restoran ayahanda..hehe

    BalasPadam
  8. sya tak pernah makan tomyam puteh
    harus di cuba ni, sbb dah berulang kakcik kesana(,")

    BalasPadam
  9. Salam kakcik

    Kuay teow ladna tu favourite mama...tp tak pandai nak buat...nampak menu semua best2 belaka

    BalasPadam
  10. Kalau pergi kedai tomyam belum pernah lagi rasanya cuba tomyam putih ni..kena cuba la pasni ..nampak sedap semuanya, perut tgh lapar hehe

    BalasPadam
  11. ada masa boleh laj saya cuba tomyam putih tu..selalu kaler oren aja

    BalasPadam
  12. baguss, tak payah pakai apron tak yah cuci gelas

    BalasPadam
  13. tak pernah makan tomyam putih. sedap ke. rasa sama saja?

    BalasPadam
  14. Kecur air liur saya Kakcik aiiihhhh...

    BalasPadam
  15. Saya memang suka Tomyam Putih kak!
    Tak kiralah orang kata yang merah sedap tetap nak yang putih..


    hehe..

    BalasPadam
  16. Salam Kak Cik..

    Dulu masa tunggu bas, mesti pi pekena kuew teow ladna dulu...

    BalasPadam
  17. kalau di sesetengah tempat, ayahda ini adalah gelaran terhormat bagi sesaorang yang mempunyai ilmu dan pengalaman persilatan yang tinggi!

    BalasPadam
  18. kakakku.......

    wah!! kalau gelaran ayahanda ayu tau PEKIDA.. hehehe..

    dan....... macam komen si bujal, kat citarasa rinduan tomyam warna putih.. tanpa warna merah......
    warna putih nie, tomyam asli... tanpa perisa tambahan dari mana2 negara lain

    PS; bestnya dapat lihat makan2 kakakcik sklrg

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com