Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 27 Disember 2014

27/12/2014 = ulangtahun perkahwinan ke 28...

Terima kasih Allah kerana masih memberikan kami peluang untuk bersama lagi hingga saat ini...


29 ulasan:

  1. Selamat menyambut ulang tahun ke 28 kakcik dan encik sebelah kakcik tu..

    BalasPadam
  2. Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan ke 28... sambut kat mana nanti?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik dan suami ada di Kota Kinabalu sekarang ... :)

      Padam
  3. alhamdulilah..semoga kerukunan rumahtangga kakchik dan abgchik berkekalan..amin..sweet sangat tengok gambar atas...

    BalasPadam
  4. Tahniah dan selamat menyambut hari ulang tahun perkahwinan. Semuga berkekalan dengan limpahan kasih sayang dan rahmat.

    BalasPadam
  5. tahniah kakcik...semoga jodoh hingga ke Jannah..

    BalasPadam
  6. Barokallah kakcik. Syukur alhamdulillah dan tahniah
    Hebat kan... lama betul bersama dan tengoklah muka kakcik dgn abang dah sama tau
    Anak kakak pun kata juga:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.

      Alhamdulillah. Syukur kepada Allah :)

      Padam
  7. Selamat menyambut perkahwinan ke-28 Kakcik, semoga 10 tahun lagi dapat sambut ulang tahun ke 38 pula, insyaallah...

    BalasPadam
  8. Lebihkurang sama seperti saya dan ibu_suri. Pantasnya masa berlari meninggalkan masa muda kita...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya...masa sangat pantas meninggalkan kita ...

      Padam
  9. Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan..muga bahagia sampai kejannah..

    BalasPadam
  10. tahniah kakcik..semoga kekal bahagai selamanya..

    BalasPadam
  11. Selamat ulangtahun kakcik & abang Bob...
    Moga berbahagia bersama hingga ke syurga firdaus..
    Ada makan makan special tak malam ni ? :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.

      Kami masih menghabiskan masa berdua-duaan di Kota Kinabalu ini...:)

      Padam
  12. Syukur alhamdulillah..tahniah ye kakcik..moga Allah sentiasa memberkati kehidupan kakcik sekeluarga..gembira dunia..bahagia disyurga..amin..

    BalasPadam
  13. Happy Anniversary kakcik dan abg Mus
    Semuga berkekalan hingga ke Jannah

    BalasPadam
  14. * maaf typo....
    Selamat ulang tahun perkahwinan kak chik.

    BalasPadam
  15. selamat ulang tahun perkahwinan kakcik dan suami semoga berbahagia ke jannah

    BalasPadam
  16. tahniah puan.... semoga terus bahagia dunia dan akhirat.

    BalasPadam
  17. Kakcik...
    Alhamdulillah,,, semakin hari semakin sayang kakcik hihi,,aminnn

    BalasPadam
  18. Tahniah, Kakcik dan alhamdulillah masih dikurniai kebahagiaan bersama keluarga. Lama sungguh nak mencapai 28 tahun ni. Arif dah asam garam rumahtanggakan, kak *_* Saya ni baru nak masuk 10 tahun je. Banyak nak kena belajar demi mengukuhkan sebuah rumahtangga :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.