Kawan-kawan kakcik

Isnin, 22 September 2014

Sabun Seri Emas - untuk masalah resdung...

...aku telah menerima seketul sabun Seri Emas setelah mengisi borang di SINI 

Alhamdulillah, selepas beberapa kali memakai sabun ini di muka, ada perubahan yang dapat kurasakan.

Sabun berwarna merah jambu

Aku dapat rasakan kulit mukaku lebih lembut, licin (walaupun
parut-parut belum hilang).  Yang lebih penting, jika sebelum ini
aku sering bersin (akibat resdung) tanpa mengira waktu dan
mengalami kegatalan hidung (sehingga kalau boleh, rasa macam
aku hendak cabut hidung dan rendam dalam air panas), kini
masalah itu kian berkurangan dan sudah hampir tiada lagi.
Gambar ini sama sekali tidak diedit ya kawan-kawan.




Terima kasih kepada pihak Seri Emas yang telah memberikan sabun ini kepadaku.  InsyaAllah, sekiranya sabun yang ada ini habis, aku akan membelinya pula.


Kepada yang ingin mendapatkan sabun ini, bolehlah pergi ke PAUTAN INI atau SMS BB60 ke nombor  0132298329.  

14 ulasan:

  1. felexia jadi model dia kn...nak cuba tp mahal lah sabun ni hehehe.

    BalasPadam
  2. Bagus nak cuba jika KakCik kata ianya sesuai ni.. Nak bagi lega resdung memang syukur sangat.

    BalasPadam
  3. saya tak de resdung..cuma kalau kena panas muka saya jadi merah2 macam tak sekata tu..rimas rasa kalau kena keluar siang2..kalau dokm dlaam umah tak de pulak maslah apa2..nak cuba la sabun nih..

    BalasPadam
  4. Ohhh boleh recommend ke kawan.. Tqs kakcik..

    BalasPadam
  5. Saya selalu bersin, kata isteri ianya resdung. Bukan baru, dah 10 tahun begitu. Pernah juga berubat tapi tak berkesan, menghabis duit ade lah. Akhirnya saya biarkan saja, lama-lama dah selesa bila sesekali bersin dan kalau lama tak terbersin rasa rindu pulak...hehehe

    BalasPadam
  6. bagus untuk resdong ye kakcik ? boleh beli untuk anak, setiap pagi bersin..rimas pulak KY..

    BalasPadam
  7. Eynda pun ada resdung kot pepagi mesti bersin huhu... tak pernah try apa-apa produk pun..

    BalasPadam
  8. Nak cuba jugakla. Baru lepas register free sampel tu. Dah alang-alang depa nak bagi sample. Pakat register ramai-ramai :D

    BalasPadam
  9. boleh try jgk nih kakcik, n rekemen kt kwn2 yg ada masalah resdung....

    BalasPadam
  10. boleh try..nampak berseri2 muka mak..hati senang hidup bahagia:)

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah nampak sabun Seri Emas menyerikan wajah kakcik :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com