Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 10 Januari 2014

Sudahkah kita berterima kasih? ...

InsyaAllah peringatan ini sebenarnya untuk diriku sendiri...

15 ulasan:

  1. Err belum. Berterima kasih dengan emak sendiri sudah selalu. Tapi dengan ibu bapa mertua belum lagi. Belum ada ibu bapa mertua yang sudi pasang kan anak lelaki nya dengan saya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah akan tiba jodohmu, Dik. :)

      Padam
  2. macamana nak cakap kakcik? Tak ke pelik dia orang dengar kan.. lain macam je..tapi mesti suka dengar kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh cakap sambil betsembang biasa. Kalau kebetulan masa itu mereka memuji anak mereka, kita sambung terus dengan mengucapkan terima kasih sebab memberikan anak yang baik itu menjadi suami kita. :)

      Padam
  3. Kalau mcm ni saya tak sempat lah kakcik..Ibu ayah mertua sudah tiada lagi....tak mengapa asal saja saya tak lupa mendoakan mereka kan kak....

    BalasPadam
  4. saya pun tak penah cakap mcm tu kak mak metua saya mak... in shaa Allah, saya cuba cari peluang utk buat demikian ye mak...

    BalasPadam
  5. Tiap bulan Abil ucap tq kat MIL kat Trengganu tu..

    BalasPadam
  6. Tak pernah juga ucap terima kasih kat MIL. Tapi saya pon tak cemburu klo suami rapat ngan mak dia ☺

    BalasPadam
  7. tak pernah tanya.. macam seganlah pulak kak chik.. hehehe
    Tapi dalam hati selalu jer cakap..Saya tak cemburu malah saya bangga dengannya.. ^_^

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum Kak Cik

    Alhamdulillah
    moga dipermudahkan

    BalasPadam
  9. moga tidak dilengah2kan niat yg baik itu.....:)

    BalasPadam
  10. Kena ucap juga nanti ni.. Terima kasih akak kongsi ini.

    BalasPadam
  11. islam ASLI:

    SEMUA anak lelaki milik ibu kandungnya

    PARA istri pulak hak suami

    sejahtera jika MAHU faham

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.