Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 31 Mei 2013

Hari ini kakcik bercuti sakit...

....semalam tergolek jatuh ke dalam longkang...huhuhu...

Kisah tentang Madinah (siri terakhir) akan bersambung nanti.  Hari ini kita tatap gambar awan saja, ya... Dah lama kakcik tak letak gambar awan dalam blog ini, kan? (Macamlah ada siapa kisah...)






34 ulasan:

  1. macam mana boleh termasuk ke longkang pulak mak :)
    ape pun semoga cepat baik la bahagian yang sakit tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak tak nampak ada lubang - terpelecok kemudian terus terhumban ke dalam longkang. :(

      Padam
  2. adui mesti sakit tu....cedera x? penah jgk jatuh dlm longkang tp x cedera just lebam2 ajer....semoga kakcik baik2 ajer yer....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang sakit. Pergelangan kaki bengkak dan lebam-lebam di beberapa bahagian badan. Dah xray, takde patah tapi mungkin ada otot yang koyak....

      Padam
  3. jangan urut tau!
    nanti lagi sakit!

    BalasPadam
  4. Laaaa...mcm mana bley jatuh kakcik. Semoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  5. moga kakcik cepat sembuh hendakNYA..

    BalasPadam
  6. aduh2 kak.... ni tak sihat lps termsk longkong yek kakcik? jgn lupe mkn ubat n berehat yek kakcik...

    BalasPadam
  7. take care yer kak cik.. moga cepat sembuh

    BalasPadam
  8. Kakcik jaga diri bebaik camana boleh jatuh dalam longkang..Saya suka nengok awan sangat menenangkan...Lagi satu sy pun taksub nengok bulan tau..

    BalasPadam
  9. Dah nak kena kan kakcik....berhati-hati pun kalau dah nak jatuh...jatuh juga...semoga kakcik cepat sembuh....ok kak rehat2 dirumah yer....

    BalasPadam
  10. innalilah.. semoga akka cepat ok..

    saya pun sama. suka sangat amik gambar awan. macam nak terjun ke dlm awan je kann..

    BalasPadam
  11. Teman kesah! suke nengok gambor awanan Kakcik :)
    moge cepat sembuh!

    BalasPadam
  12. rempuhan awan diawangan.. bestnya kak

    BalasPadam
  13. Semoga kakchik cepat sembuh... saya pernah jugak jatuh dalam longkang...

    BalasPadam
  14. semoga cepat sembuh kakcik....gambaq 1 tu macam tanah merekah kala kemarau...

    BalasPadam
  15. assalamualaikum kakcik...cantik gambar tu...:)

    BalasPadam
  16. moga kakcik cepat sembuh yer... :)

    awan tu bila tengok betul2 rasa tenang & damai je hati ... :)

    BalasPadam
  17. rehatlah kakchik.cantiknya pemandangan tu...,

    BalasPadam
  18. Allahuakbar kak. Moga cepat sembuh ye. kesian kat akak. Tak perasan lah tu. saya pun pernah jatuh longkang gak. Nasib baik lepas dah habis pantang. Kalau la jatuh masa tengah mengandung ke. longkang dalam pulak tu. eii ngeri kalau teringat.

    BalasPadam
  19. moga cepat sembuh ye kakcik..lebih baik kalau pergi berurut....risau nanti 2-3 hari terasa sakit badan...

    BalasPadam
  20. dr langit ye..alhamdulillah dpt tgok dr sini..

    BalasPadam
  21. Allah ...kakcikkk...teruk je jatuh ni? Ishh...harap takde kecederaan serius ya...rehat betul betul tau.....

    BalasPadam
  22. Semoga Kakcik cepat sembuh ya..

    BalasPadam
  23. bila saya tido siang keje malam.. byk mende saya ketinggalan..
    sob sob sob sobbb~
    mak take care tau.. moga cepat sehat..

    BalasPadam
  24. Cantiknya awan KC..... Sebut pasal Kak cik teringat seorang asbg kwn okje.... Gelaran dia pun Kak cik . Org perak!

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum kak cik..kaki seliuh ke..yg allah..cane leh jatuh...
    Get well soon ye...

    BalasPadam
  26. get well soon kakcik..!!! nanti nak khatam citer madinah semua tu..

    BalasPadam
  27. Saya pun suka amik gambar awan masa dlm flight. Lawa sangat!

    Take care Kakcik. Semoga cepat sembuhnya.

    BalasPadam
  28. mcm mna blh masuk longkang tu..ati2 la mak noh

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.