Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 11 Januari 2013

D' Apprikot - makanan kesihatan untuk pesakit kanser...

Untuk keterangan lanjut tentang produk ini bolehlah klik di SINI


Apakah Kanser..???

Kanser merupakan pertumbuhan sel-sel abnormal yang tidak terkawal. Sel-sel ini tidak dapat mengawal pembiakan secara teratur dan menghasilkan satu ketumbuhan disebut tumor. Jika tumor ini merebak ke bahagian lain, ia disebut tumor benign (bukan kanser). Sebaliknya jika tumor tersebut merebak ke tisu-tisu dan organ-organ yang berhampiran atau merebak melalui saluran darah atau limfa, ia adalah tumor malignan (kanser).

Produk D'Apprikot ini telah pun mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL12115019TC).


Pengambilan/Cara Makan Kapsul Aprikot


Berat bersih : 180 gram.
Kuantiti : 300 kapsul.
Harga :RM160.00 sebotol (harga promosi sehingga 31/1/2013 ialah RM 130.00 sebotol sahaja)

Cara pengambilan bagi pesakit kanser:

5 kapsul setiap 8 jam (bersamaan 3 kali sehari)

Cara pengambilan bagi pencegahan kanser dan penyakit2 lain;

5 kapsul 1 kali sehari

Simpan di tempat sejuk.

"setiap penyakit itu ada ubatnya dan kita hanya perlu berusaha untuk mendapatkan ubat bagi penyakit yang kita hadapi"

Untuk sebarang pertanyaan, bolehlah menghubungi :

Mohd Faizal : 012-9388669 / Zuraida : 019-3569188

14 ulasan:

  1. Kak, utk krgkan kolestrol plak, ce mkn cuka kurma :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuka kurma tu saya pernah beli untuk mertua..dia kata masam..dah nama pun cuka..kan??

      Padam
  2. sebelum kena lebih baik kita cegah, tp kalau dah...carilah ubat sedaya mungkin, yg ada depan mata ni silakan...banyak yg sudi membantu, jgn diamkan derita dek kerana malu atau sebagainya. Penyakit malu itu sebenarnya lebih bahaya dalam kes ini.

    BalasPadam
  3. salam kakcik..bagus juga ada cara alternatif camni yg blh membantu pesakit kanser..

    BalasPadam
  4. saya suka bau aprikot kalau pencuci muka.ubat2 ni tatau la ada bau dia ke tak ye...

    BalasPadam
  5. kalau mencuba demi kebaikan, apa salahnya kan? :D

    BalasPadam
  6. boleh nanti nak suruh adik saya cuba kak chik

    BalasPadam
  7. Salam manis buat Kakcik, terimakasih kerana berkongsi info, nanti nak usulkan kat sepupu kerana beliau mengidap kanser payudara...
    InsyaAllah...kita harapkan yang terbaik dalam berikhtiar...tq kakcik :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam, semua. saya ingin berkongsi tentang satu minuman kesihatan, berasaskan extract superfood. Alhamdulillah, ade good result utk family saya yg mengidapi sakit kronik (strok&parkinson) my fren, kanser kelenjar pun da stat ambik produk ni.alhamdulillah. kalau ade sesiapa yg berminat nk tahu, email saye k. jujureena1812@gmail.com :)

      Padam
  8. penah terbaca kt kajian omputih mmg aprikot antara buah pencegah kanser, n disarankan mkn aprikot selalu...

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum..Saya ingin berkongsi dengan sesiapa sahaja yang mempunyai penyakit kronik atau tidak ada apa-apa penyakit boleh juga nak baca..Saya telah sakit selama 7 tahun. Saya sukar nak berjalan, sakit pinggang, tulang punggung dan tulang belakan dan belakang. Semenjak akhir2 ni doctor baru dapat kesan yang saya suspect SLE(iaitu penyakit lupus system) dan ada ketumbuhan didalam rahim. Saya telah menggunakan SARI AGEGARD SERIES dengan IZINNYA saya telah kembali pulih badan saya semakin ringan dan semakin sihat.. Saya Berdoa jika saya sihat saya akan share kebenaran tentang SARI AGEGARD ini dengan sesiapa sahaja yang memerlukan. Pada mulanya saya teragak disebabkan harganya boleh dikatakan sangat mahal iaitu RM250 (1 box). Klu ahli RM388 (2 Box). Jadi saya jadi ahli untuk mengurangkan kos. Tapi kalau tak cuba tak tahu bukan.. jadi saya cuba walaupon berkongsi duit dengan seorang kawan. Alhamdulillah Allah masih bagi peluang kepada saya untuk bersama anak-anak dan keluarga. Jika anda ade penyakit cubalah SARI AGEGARD. InsyaALLAH.. Ingat kite mesti berikhtiar tapi ALLAH yang menentukan..untuk dapatkan produk ini boleh call direct saya untuk bertanya dan untuk pembelian..0126436153(pn. ILA) Terima kasih..Sekurang-sekurang saya boleh menolong orang yang memerlukan. Itu dah cukup menenangkan saya..
    Testima Dato, Sarimah sendiri..beliau telah mengidap kanser otak dan hidung stage 4. Doktor mengesah ada masa 3 bulan untuk hidup. Tapi beliau kuatkan semangat dan takkan mengalah.. Dan beliau dirawat oleh seorang doctor yang juga cipta sendiri SARI AGEGARD SERIES. Dengan izin Allah Dato’ Sarimah telah sembuh. Beliau pergi umrah. Dihadapan kaabah beliau berdoa iaitu jika beliau sembuh beliau akan share dengan orang ramai keberkesanan produk SARI AGEGARD ini.

    BalasPadam
  10. salam, semua. saya ingin berkongsi tentang satu minuman kesihatan, berasaskan extract superfood. Alhamdulillah, ade good result utk family saya yg mengidapi sakit kronik (strok&parkinson) my fren, kanser kelenjar pun da stat ambik produk ni.alhamdulillah. kalau ade sesiapa yg berminat nk tahu, email saye k. jujureena1812@gmail.com :)

    BalasPadam
  11. Hey tony! Nama saya Julia, terima kasih atas ketenangan maklumat yang anda bagikan mengenai Dr. Iyabiye mengenai penyembuhan hepatitis, dia dalam keberkahan saya menghubungi dia dan saya sembuh selepas memohon rawatannya. Beliau menghantar saya ubat melalui khidmat kurier DHL yang mudah untuk saya dapatkan dan mengambil ubat selama 4 minggu dan saya pergi ke hospital selepas itu untuk ujian dan negatif. Saya datang ke sini untuk memberitahu anda bahawa anda betul-betul di mana-mana ubatnya, semuanya baik dengan saya sekarang. Terima kasih banyak - banyak. Hanya sekiranya ada sesiapa di luar sana yang ingin menghubunginya, di sini adalah kenalannya: iyabiyehealinghome@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +2348072229413

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com