Kawan-kawan kakcik

Khamis, 24 Januari 2013

Bila cuti, Kuala Lumpur agak sepi...

... atau sebenarnya sebab hari masih awal pagi dan sambutan Maulidul Rasul pun tidak dibuat di sini...





21 ulasan:

  1. awalnya kakcik dah kuar bfast tu...lengang je jln pg2 kt kl tu ye.samada org masih tido atau ramai dah balik kg.

    BalasPadam
  2. Ramai balik kampung kot...Wah makan roti canai...sy x tau nak sarap apa nie...hehehe

    BalasPadam
  3. salam maulidul rasul kakchik ;D

    awal kak chik kelaur ye ;D

    breakfast roti tisu pulak tu ?

    BalasPadam
  4. Time ni la bestt Kalo nak kuar....

    BalasPadam
  5. Bagi org KL leh tenang2 cuti....ahakz

    BalasPadam
  6. awal kakcik kuar pepagi nih...salam maulidur rasul kak..

    BalasPadam
  7. salam maulidurrasul mak..semua pakat pi putrajaya kot

    BalasPadam
  8. salam maulidur rasul..
    semua bercuti nmpaknya :D

    BalasPadam
  9. sedapnya roti tisu kan tu kak..
    cicah susu mmg mabeles nyamms

    BalasPadam
  10. sarapan di luar hari ni ya? Dapur pun cutilah .... ngeeee

    BalasPadam
  11. salam maulidur rasul dan selamat bercuti kakcik..agaknya ramai yg balik kampung tu..best juga kalo jalan lenggang camtu kan..

    BalasPadam
  12. aman dari kesibukan..
    salam maulidur rasul..berselawatlah kita..

    BalasPadam
  13. Jauhnya pegi breakfast.. senyap sunyi tu kak.. kalau takk.. jamm tahap gaban..

    BalasPadam
  14. ramai pi perarakan kot pagi ni..tak pun masih tidur..heheh

    BalasPadam
  15. kalau tak cuti, pening serabut kepala dengan kl ni

    BalasPadam
  16. Selalu saya perhati...akak suka ambil gambar sekitar KL setiap kali perayaan.

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum Kak Cik

    ramai yg sambung cuti ni...

    Salam Maulidur Rasul

    BalasPadam
  18. ramai ambik cuti jumaat kut..sambung cuti panjang..

    BalasPadam
  19. Batu caves ni sesak kak sebab naknthaipusam ni...jalan sana sini sesak...

    BalasPadam
  20. malas nak gi area sana kak sbb jem kan.. tp tengok lenggang lak ekk...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com