Kawan-kawan kakcik

Isnin, 10 Disember 2012

Kesan kebakaran di kediaman Kakngah Aslinda (gambar-gambar dari kamera kecilku)...

Blog Kakngah di SINI








Pasangan ini kelihatan sangat tenang dan redho.  Semoga Allah SWT
memberikan ganti yang lebih baik buat mereka.

Pendingin hawa yang hanya tinggal 'bekas'.






Lampu

Ruang dapur

Kelihatan hitam dan berdebu...

...namun Maha Suci Allah Yang Maha Agung. KalamNya tetap
terpelihara.  Naskhah Al Quran ini merupakan salah satu hantaran
perkahwinan buat Kakngah dari suaminya.


23 ulasan:

  1. SIMPATI ATAS DUGAAN YANG MENIMPA..MOGA BELIAU REDHA DAN TABAH...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Cik

    Moga Allah permudahkan mereka
    serta kehidupan mereka lebih baik drp sebelum ini

    BalasPadam
  3. terkesima lihat akibat dari pemetik api yang kecil..
    mudah2an kita yang melihat mendapat pengajaran berguna. dan semoga Allah memberikan keluarga ini kehidupan yang lebih baik dari semalam. kakcik, mungkin ada yg kita dapat bantu jika tahu caranya..

    BalasPadam
  4. simpati...moga mereka tabah hadapi dugaan ini...

    BalasPadam
  5. Berat mata kita memandang berat lagi bahu yg memikul. Besar ujian yg diberikan padanya. Moga keluarga mereka tabah dan redha.

    BalasPadam
  6. Allah hu ALLAH..malang tak berbau..
    moga Allah memberi ketabahan pd tuan rumah..
    Moga Allah menggantikn rezki yg telah musnah....

    BalasPadam
  7. ya Allah..simpati tgk keadaan umh kakngah.. moga mereka tabah..

    BalasPadam
  8. salam takziah utk mereka.
    semoga mereka tabah hadapi ujian ini.

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah tak ada kemalangan jiwa dan dokumen penting terselamat..
    Pemetik api dan mancis memang sangat bahaya kalau dapat kat budak2 yg suka mencuba..

    BalasPadam
  10. kesian yer pd k ngah, yg mcm bintik2 kt dinding tu kesan apa yek kakcik? tp syukur msh ada lg yg dpt diselamatkan... semoga k ngah n keluarga sbr n tabah...

    BalasPadam
  11. ya allahhh banyak yg musnah ..
    sedihh nyee '
    kalau saya puas dah menangis kan
    dugaan allah memang x disangka
    semoga keluarga dan kak ngah tabah ..
    sama2 kita doakan dan moga ada rejeki dia utk pulihkan semuanya ;)

    BalasPadam
  12. besar juga ujian Allah kepada hambaNya..semoga kak ngah semakin dekat dengan Allah...

    BalasPadam
  13. as salam ....

    semoga Allah menggantikan yang lebih baik

    BalasPadam
  14. moga mereka tabah & moga mereka dilimpahi rezeki yg melimpah ruah..

    BalasPadam
  15. Asalam kakngah...alhamdulilah tiada kemalangan jiwa..semuga Allah berikan ketabahan dan di berikan ganjaran yang lebih baik lagi..insya Allagh

    BalasPadam
  16. Takziah utk kakngah. Saya tak tau cerita sebenar. Lepas ni baru nak tengok balik entry kakcik yang sebelum ni.

    Al Quran tu memang dipelihara Allah. Subhanallah.

    BalasPadam
  17. Semoga mereka dipermudahkan urusan mereka atas ujian ini.

    BalasPadam
  18. ya Allah, semoga mangsa tabah menghadapi dugaan ini, banyak gak kesan kemusnahan, apa ye puncanya?

    BalasPadam
  19. Sedihnya di atas musibah yang menimpa.. Semoga Kak Ngah sekeluarga dipermudahkan segala urusan dan sabar dengan ujian dariNya..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.