Kawan-kawan kakcik

Khamis, 22 November 2012

Semoga mereka berbahagia selamanya...

25 ulasan:

  1. teringat zmn dulu2 zmn atuk ngn nenek dana, umur2 camni dh kawin n dh pandai pikul tanggungjwb, hrp2nyer jgn lah pelajaran di abaikan, demi utk masa dpn mereka...

    BalasPadam
  2. pernikahan sah, hubungan halal, direstui ibubapa, berbahagialah mereka hendaknya hingga ke akhir hayat. mudah2an dapat tangani cabaran berumahtangga dengan sebaiknya..

    BalasPadam
  3. Jika ini yang terbaik mendapat restu semua pihak. Bagus lah dilangsungkan. Tetapi diharap kedua2 nya bersifat matang dalam membuat keputusan.

    JOM~
    Nak invite join 1st Giveaway Blog Qashmere
    Banyak hadiah yang menarik untuk semua.

    Take Care Sis

    BalasPadam
  4. semoga mereka berbahagia ke akhir hayat, berat tanggungjawab, semoga mereka kuat mengharunginya

    BalasPadam
  5. moga pasangan itu kuat dan tabah dalam mengharungi alam perkahwinan mereka..
    moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

    BalasPadam
  6. mudanya..kalau family dah restu nak kata apa lagi kan..doakan yg terbaik utk mereka..

    BalasPadam
  7. hebat anak-anak ini, berani mengharungi cabaran alam perkahwinan di usia yg sangat muda... mudah2an mereka kekal bahagia selamanya

    BalasPadam
  8. daoakan ygterbaik buat mereka. but the girl nmpak matured lah kakcik

    BalasPadam
  9. mendoakan yang terbaik untuk mereka.......

    BalasPadam
  10. ntahlah..kalu dipikir2 ada baik/buruknya tak kira kawin muda ke tua ke..apapun jika tahu erti tangungjawab sebenar insyaAllah semuanya diredhai Allah..moga mereka bahagia Amin

    BalasPadam
  11. Mereka masih perlu di beri bimbngan secukupnya kerana bukan mudah melayari bahtera rumahtangga. Dikhuatiri mereka sekadar memikirkan keseronokannya sahaja!

    BalasPadam
  12. doakan yang terbaik untuk mereka, walaupun akan ada yang komen pasal hak kanak2 etc etc... tp saya rasa diorg ni 1000x lebih baik dari mereka yg membiarkan anak mereka diusung kesana kemari dengan lelaki dan kemudian mengandung luar nikah dan akhirnya buang bayi

    BalasPadam
  13. aminn..bagusla..dari merendek ke sana sini..baik nikahkan je..

    BalasPadam
  14. moga berbahagia n lebih matang menghadapi alam hidup berdua..

    BalasPadam
  15. Sekarang ni tak kira usia...kalau kawin dlm usia matang juga berlaku perceraian....Jodoh mereka diusia muda...semoga Allah permudahkan hubungan yg telah sah ini dan mereka kekal bahagia sehingga akhir hayat mereka...

    BalasPadam
  16. org dulu-dulu kahwin awal sebab nak sambung persekolahan susah, mak ayah takde duit, kena berkorban bg adik-adik yang lain berjaya.

    org sekarang kahwin awal masa tengah sekolah sebab?

    BalasPadam
  17. Apa-apa pun asalkan keluarga restu, in sya Allah akan diredhai.

    BalasPadam
  18. semoga mereka bahagia..elok juga kawen awal ni blh elak maksiat

    BalasPadam
  19. Alhamdulillah, doakan kebahagiaan mereka itu kekal selamanya..

    BalasPadam
  20. Semoga mereka berbahagia. Kita doakan yang terbaik untuk mereka.

    BalasPadam
  21. baru baca kat paper tadi...moga mereka bahagia kan kak...

    BalasPadam
  22. kakcik, memang bila tatap anak2 ni, mereka penawar duka dan penghibur di kala lara... moga anak2 kita jadi anak yang soleh/ah dunia dan akhirat.. insyaALLAH ( respon dari komen kakcik kat blog is (^___^) )

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.