Kawan-kawan kakcik

Isnin, 22 Oktober 2012

Akan dikagumi selagi dapat diperhati...

... tapi adakah akan terus diingati bila sudah tiada nanti.  Atau hanya sekadar jadi catatan sejarah yang 'disebut sekadar sebutan tanpa ada sesuatu yang boleh dijadikan pengajaran'?



notataksiapatanya : gambar hanyalah sekadar hiasan semata-mata.  Satu catatan suka-suka sekadar untuk membuatkan blog ini kelihatan masih bernyawa... :)

23 ulasan:

  1. pucuk rebung..

    psstt: sedapnya dapat makan daging salai masak lemak campur rebung.. ;)

    psstt: terima kasih kakcik perbetulkan maklumat di blog ai.. ;)

    BalasPadam
  2. manusia mati meninggalkan nama .. jangan pula meninggalkan belang.

    BalasPadam
  3. salam sejahtera

    KC kerja kat sini ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya kerja di KL. Gambar2 itu saya rakam dari Hospital Pantai Kuala Lumpur, Bangsar sewaktu melawat Fabian. :)

      Padam
  4. menara rebung...
    di sebalik kemajuan negara, masih ada yg tersisih..dan pada pengamatan saya, jurang kaya-miskin makin melebar lah kakcik

    BalasPadam
  5. malunye sy. blog sy tu ntah2 org ingat dh x bertuan dh mak :(

    BalasPadam
  6. Eloklah masih bernyawa daripada tak ada roh langsung Kak Cik.
    Kadang-kadang kita tulis panjang berjela yang membaca tak faham.
    Bila gambar je yang terpampang...eh dia faham pulak!
    Salam kenal dari saya kak cik :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam kenal Lina.

      Terima kasih kerana sudi singgah di blog kakcik. :)

      Padam
  7. Laaa ingatkan ada kena mengena dengan bangunan tu,,rupanya gambar hiasan jea!! hahahaha

    BalasPadam
  8. saya ingatkan menara rebung TM tu dah nak roboh dah... heee3x...

    BalasPadam
  9. Saya pon suka bangunan ni. Cantik. Eh, saya mmg suka banyak bangunan la. Bangunan The Gardens pun saya suka gak.

    BalasPadam
  10. tak pernah ke menara TM tu ...cima tgk view dari jauh...

    BalasPadam
  11. saya sudah biasa berdepan dengan kehilangan demi kehilangan yang tibe-tiba dalam hdup....dan saya akui..bila dah tak ada di depan mata....kita mula sering mneyebutnya...

    BalasPadam
  12. saya kepingin nak ke tingkat 54 bangunan pucuk rebung tuh. amik gambo... :D

    BalasPadam
  13. menara TM ke nie kak
    aduhh dah banyak x kenal nie huhuh

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum,
    Semenjak dua menjak ni, selalu jugak saya terfikirkan tentang ini. Saya tak kesah tidak dikenali atau dikenang setelah tak ada nanti, saya hanya harapkan, apa yg ditinggalkan itu memanfaatkan orang lain dan berguna sampai bila2

    BalasPadam
  15. Hoh! Entri suka suki tp komennya penat mau scrol ke bawah.. Hehehhe. Pucuk rebung rupanya..ooo

    BalasPadam
  16. saya cuba memahami bait2 kata pada permulaan tu, tapi saya tak berapa dapat tangkap..adakah ia berkenaan kehidupan?

    BalasPadam
  17. biasanya begitulah..kalau dah tiada baru 'terasa' kehilangan

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.