Kawan-kawan kakcik

Ahad, 9 September 2012

Jalan-jalan ke Melaka dan singgah di Seremban...

Inilah tujuan sebenar kami ke Melaka - menghadiri majlis perkahwinan

Dia ni tetap dengan iPad dan permainan di dalamnya...

Jangan ambil makanan mengikut kata nafsu...

Sekejap saja di sini, nak bergegas ke Seremban pula.
Eh! ada 'orang besar' datang tu... Cermin gelap, tak nampak siapa dia.

Alang-alang dah melalui kawasan Duyong, singgah sekejap di Perigi Hang Tuah.

Ini anak angkat kakcik - Hannah.

Mahal juga harga botol terpakai di sini.  Untuk isi air perigi agaknya.

Entah apa-apa saja budak dua beradik ni...

Akhirnya kami sampai juga ke rumah Abil dan Gee di Seremban.
Anak-anak selalu mengharapkan yang terbaik dari ibu bapa tetapi bersediakah anak-anak untuk memberikan sedikit rasa bahagia di hati ibu bapa mereka?

9 ulasan:

  1. salam kakcik..bestnya ke melaka..sekali jer saya pernah sampai ke melaka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam KS...

      Kalau banyak duit utk berbelanja, lagi seronok. :)

      Padam
  2. ha... betul lah saya teka pegi makan kenduri kan...

    BalasPadam
  3. kalau singgah Melaka, saya mmg terus tuju pasar besarnya kakcik, nak borong belacan, cencalok dan gula melaka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik setakat tengok je benda-benda tu sebab kalau kakcik beli, setahun belum tentu habis seketul/sebotol! :)

      Padam
  4. oh..
    saya tak pernah sampai perigi itu !

    BalasPadam
  5. tak tau kakcik dtg seremban..kalau x boleh jumpa kan..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.