Kawan-kawan kakcik

Ahad, 9 September 2012

Jalan-jalan ke Melaka (bahagian 2)...

Sessi keluar masuk lorong dan jalan-jalan sempit diteruskan...

Masuk ke sini...

... keluar di sini ...

... sampai di sini ...

... keluar pula di simpang ini ...

... alamak! macamana tak perasan nombor kereta itu tidak dipadam? ...

Berhenti sekejap di sini...

Maaf ... tiada saiz yang sepadan untuk kakcik (padahal kakcik tak tanya pun)!

Angah yang bosan sebab tiada pakaian lelaki dijual di sini.

Barut untuk bayi pun ada di sini.

Inilah tempatnya.

Suami kakcik kata ' tandas tu kat atas langit ke?' hehehe...

Dah jumpa tudung ini, kakcik beli sajalah walaupun kena sindir dengan suami
'macamlah di Kuala Lumpur tak ada...'

Dah lama BS merengek hendakkan beg begini, belilah juga walaupun
kakcik tak pasti harga sebenarnya murah atau mahal.


11 ulasan:

  1. hahahah mmg betul la apa kata suami kakcik tu..bila arrow tu arah ke langit hihihi.

    BalasPadam
  2. kalo kat tempat saya kan kak, bag SAG tu harganya rm15. ami aritu pun merengek nak satu

    BalasPadam
  3. seronoknyaaaaaaa kak
    saya dah lama x sampai melaka nie
    memang banyak dah berubah
    memang ada plan nak ke melaka lagi ..
    bertahun nieeee

    BalasPadam
  4. Melaka kalau masa cuti perayaan sangat la sesak.. Naik kereta macam naik kereta lembu je rasanya... Sejam sebatu..

    Kakcik pi tak rumah aizamia?

    BalasPadam
  5. saya tk penah lg ronda2 bdr melaka..penah sampai masjid tanah n tanjung bidara je kak :)

    BalasPadam
  6. lama dah tak p jalan2 melaka..
    hehe..kena perli tak tahan kan kakcik..
    lain lain tarikannya..=)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/oreo-cake.html

    BalasPadam
  7. Barut tu patut beli. Simpan untuk cucu! Ahaks!

    BalasPadam
  8. tak pe kakcik, itu namanya tudung kenangan...

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. saya tak paham kenapa 'banda'

    tak ada orang boleh jawab kemusykilan saya

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.