Kawan-kawan kakcik

Isnin, 25 Jun 2012

Selamat berpuasa kepada yang berpuasa...

... kepada yang tak berpuasa, mari kita lihat mereka makan apa (tapi ini gambar hari Ahad, ya)...

eh ... yang ini kakcik punya!

Bangcik yang kelaparan gara-gara seharian menghadiri seminar PMR
tapi tak mahu berebut mengambil makanan bila tiba waktu makan!

hahaha... Budak Sepet dan nasi memang tak boleh dipisahkan!

17 ulasan:

  1. ya kakcik,kaklong berpuasa hri ini..alhmdulillah..

    BalasPadam
  2. Selamat berbuka puasa kepada yang puasa hari ini....lambat lagi ni, baru pukul 10.40 pagi...sabo ye!

    BalasPadam
  3. insyaAllah... mudah2an boleh berpuasa hingga waktu berbuka harini.....:)

    BalasPadam
  4. Salam kakcik
    Baru lepas meeting.. banyaknya.. dapat tugas2 baru dekat2 nak puasa ni...rasa nak pencen la kakcik..
    dah veteren macam2 nak kena buat...
    (geram banyak dpt kerja baru terus bukak blog, bukan terus buat kerja..jahat kan..)

    BalasPadam
  5. kak cik posa ke..slamat berpuasa n berbuak skali yerr :)

    BalasPadam
  6. bukan budak sepet je..acik pusama..kita geng adik..he he

    BalasPadam
  7. sy masih berbaki 5 hari kena bayar puasa.
    tapi hari ni tak dpt teruskan sbb tergoda bubur kacang durian yg mak buat pagi td T__T hmm tak baik kan.

    BalasPadam
  8. budak sepet cute..rasa nak tarik jer pipi dia..oppsss....

    BalasPadam
  9. Salam Kak Cik, yea! saya puasa..
    terima kasih!

    BalasPadam
  10. Amboi! Sedapnya makanan tu. Mujur sy tak pose. Klu tak, mau mengidam ni. Heee~

    BalasPadam
  11. Sgt laa menyelerakan makanan tuh semua.. :)

    BalasPadam
  12. selamat menjalankan ibadah sunat bagi yang berpuasa....

    BalasPadam
  13. sedapnya. nasib goreng seafood ke tu?

    BalasPadam
  14. nasi jugak yang mengeyangkan kan kakcik..

    saya tak habis ganti posa lagi, tapi skang kena berhenti jap.. ABC... haha..

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah, che mid pun insyaallah berpuasa hari ni. Harap2 ada peluang ni nak memejam mata kejap..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.