Kawan-kawan kakcik

Rabu, 14 Mac 2012

Bekal lagi...

Nampak tak bekas air pemberian Bujal X tu?

36 ulasan:

  1. beka ? saya agak mesti kakcik nak taip bekal kan ? dulu pun saya bawa bekalan ke pejaba.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bawa beka ke pejaba .. baru kena ! hehe

      Padam
    2. Terlepas juga perktaan beka tu. Saya dah perasan masa masukkan gambar, ingat nak edit, tapi terlupa!

      Samalah kita ni... hehehe...

      Padam
    3. Hahahaha! Pakcik mmg suke menyakat hal2 ejaan nie. Tapi mcm kelakar lak. Tak bertuahlah sy mcm nie sbb tak smpt tgk ejaan beka tu. Heheheh!

      Padam
  2. Salam.
    Rajinnya KC.
    Pagi sarapan apa?

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum my dear KAkCikS:)

    Moga kakcikS sihat2 di sana:)
    Bagus kakCikS bawak bekal ..jimat dan selamat gitu:)

    BalasPadam
  4. ummm... sedap dan jimat. Suami kpah hari2 pun bawa bekal..

    BalasPadam
  5. sedapnya kak, nak sikit, saya biasa pepagi makan cereal je huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kak cik..memang nampak..suka dia bila kak cik guna kan pemberia ikhlas dia tu kan

      Padam
  6. Kakak pun sama kakcik. Bekal kakak hari ini nasi putih, ikan singgang dan sayur kobis/cendawan/carrot tumis.

    BalasPadam
  7. buat bisnes bekal la mak~~jual kat kawan~~keh keh~

    *saya sendiri tak simpan botol tu~~

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum kak...
    Jimat dan menyelerakan 2 lauk tu....

    BalasPadam
  9. bekal kari apa tu yek kak cik?
    sedapnyer... selalu berangan nk bwk bekal gi opis tp time haram,hehehhe

    jgn jd cam semalm ye kakcik... sampai slh bentang sejadah hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masak lemak cili api ayam dengan kentang je.

      Hari ni kepala masih sakit tapi harapnya taklah sampai salah bentang sejadah lagi... hehehe...

      Padam
  10. bekas botol bujal tue saya pun nak...bujal bagi la satu huhuhuhuhhhhh

    BalasPadam
  11. Rajinnya kakcik masak pagi2...sama dgn kakzakie :)

    BalasPadam
  12. Yummy..nmpk tu ada kacang buncis laa goreng dgn telur kan!...fav saya tu..:) rajin btl kakcik

    BalasPadam
  13. adeh..lapar balik wlupun dh bfast tadi..dulu masa keje klu bawa bekal camni ada yg dok perli..jimat le sgt kan..selain dari nk jimat sbenarnya..apa kita masak tu lagi bkhasiat sbb kita tau apa terletak kat dlm tu ;)

    BalasPadam
  14. fuh dasat bujal ada botol brand sndri =D

    BalasPadam
  15. rajinnya kakcik.. selalu bawak bekal.. klu saya jarang2 dpt bawak bekal.. he..he..

    BalasPadam
  16. nampak kakcik.. itu menda pertama yang saya nampak! huhuhu..

    BalasPadam
  17. saya pun selalu gak bawak bekal. saya jeles sebab saya tak dapat botol air dari Bujal-X. Hehehe.

    BalasPadam
  18. ingat masa bkerja dulu,selalu jugak bawa bekal..w/p lauk ikan bilis goreng jer...huhuhuh!

    BalasPadam
  19. wow gulai apa tu kakcik, sedappppnya

    BalasPadam
  20. sedap tu kakcik...saya kadang2 jer bawak bekal itu pun selalu untuk makan bekfes jer..

    BalasPadam
  21. sedapppnya..
    kalau saya bawak bekal pun, pasti bukan yg dimasak sendiri. hehe

    BalasPadam
  22. bawak bekal best...jimat, dan confirm sedap.

    bekas air bujal tu pun saya ada, color biru tapi..:)

    BalasPadam
  23. saya pun bawak bekal hari ni...hehehe..

    BalasPadam
  24. larat kakcik masak pagi-pagi..nk kerja lagi :)


    sy nyer botol sama kaler cam kakcik

    BalasPadam
  25. kakcik, nnti email alamat ya.. dapat hadiah.. tengok entri baru..

    BalasPadam
  26. ada yg berpuasa ke arini smpi sempat msk?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan ada yang berpuasa. Kakcik memang biasa bangun awal sebab masak untuk anak2, tapi kakcik jarang bawa bekal.

      Padam
  27. wah..rajinnya kakcik sekarang..idapun hari2 bawak bekal..sebab kena masak utk anak2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hari2 pun kakcik rajin Ida (hehehe), cuma malas bawak bekal je. :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.