Kawan-kawan kakcik

Selasa, 25 Oktober 2011

Apa kes?...

Gambar kereta terbalik dirakam pagi tadi sewaktu aku, suami dan Angah dalam perjalanan ke tempat kerja. Suamiku turun mengelilingi sambil mengambil gambar, tapi tidak kelihatan ada orang di dalam kereta tersebut. Keadaannya bagai sengaja diterbalikkan.





Gambar lain yang tiada kena mengena...
Aku selalu terfikir, apakah faedah yang aku dapat dari menara ini? 
Kebanggaan?? Hmmmm.... MUNGKIN!

nota hati :  nak tengok GEDEK senyum lebar?  Sila klik blog Makcik Apron Merah ini. :)



60 ulasan:

  1. Tgk aje gambar tu, mulalah dlm fikiran nak pk yg buruk2....Ah, mls nak pk. Hiks~

    KLCC...kagum dgn yg berusaha merealisasikan apa yg terlukis di atas kertas. Hiks~

    BalasPadam
  2. kereta tu penat mak~~tu yang baring tu~keh keh~~

    *semoga pemandu dan penumpangnya selamat~

    BalasPadam
  3. salam kcik, wah meriahnya gathering kt rmh kcik tuuuu ;D

    mcmn keta bleh jd cam tu? gaduh ke apa?

    BalasPadam
  4. Fara...

    apa agaknya yang Fara fikir ya? Kakcik pun ada macam2 fikiran dalam otak kakcik ni...

    BalasPadam
  5. terlebih baring nih
    ke pameran kereta ;p

    BalasPadam
  6. bujal...

    kamu penat tak selepas balik dari rumah mak? Mak nak bayangkan kamu baring macam kereta tu... hehehe... :)

    BalasPadam
  7. SSL...

    kalau da ghatering lagi, jemputlah datang sama nanti, ya. :)

    Kakcik pun tak faham kenapa kereta tu jadi macam tu. Nampak macam lampu menyala, tapi tak nampak ada orang kat dalamnya.

    BalasPadam
  8. Eja...

    mujur bukan di tengah jalanraya!

    BalasPadam
  9. gB...

    mungkin badang tu makan sisa2 makanan waktu ghatering kita tak? ;-)

    BalasPadam
  10. Adikku Samad...

    Incredible Hulk ke Hulk Hogan? :)

    BalasPadam
  11. Aishah...

    kakcik cuba cari jawapan bila balik nanti. :)

    BalasPadam
  12. kereta tu buatkan kita tertanya2 pulak kan..

    BalasPadam
  13. Isk macam manalah boleh terbalik?? Musykil2...

    BalasPadam
  14. Salam Kakcik,

    drebar dah balik atau gi klinik!

    BalasPadam
  15. Kakak pun hairan kenapa AA tak pakai apron purple hari itu.

    BalasPadam
  16. salam knal kak cik..merial btul gath aritu yer..saya pon tingin nak join nnti nex time..saya folo kak cik,jemputla singgah ye n folo la klu sudi..hehe..

    keta tu saya pon musykil jugak..

    BalasPadam
  17. mcm kene naye je kete tu..

    *aminkan doa bujal.. amiinn!

    BalasPadam
  18. napela krete tue terbalik agaknya. todak langgar kot!

    BalasPadam
  19. Hanis...

    kena jadi detektif ni... apakah puncanya jadi begitu. :)

    BalasPadam
  20. W/salam Yong...

    klinik bersalin hanya beberapa langkah sahaja dari lokasi kejadian!

    BalasPadam
  21. Kakzakie...

    mungkin apron ungu tiada di pasaran! :)

    BalasPadam
  22. Mama tims...

    set untuk pertemuan yang akan datang, ya. :)

    BalasPadam
  23. AzeedA...

    weh... tak ada catatan pasal pertemuan ke? :)

    Amin juga.

    BalasPadam
  24. Mas...

    biar betul... mana ada todak kat Taman Kencana tu. :)

    BalasPadam
  25. ada eksiden ke hapa tu???

    tak kan sengaja buat camtu...
    tak sayang kereta ker????

    BalasPadam
  26. kereta tu baring berehat....


    (hehe)

    BalasPadam
  27. milo...

    mungkin ada yang saja nak 'bergurau'!

    BalasPadam
  28. gedek!...

    agaknya kereta tu kenyang makan kacang rebus tak? hehehe...

    BalasPadam
  29. bukan kecik orang kak boleh tolak keta kasi baring mengiring macam tu... keta mesia kot.. oops, keta saya keta mesia..

    BalasPadam
  30. kereta terbalik???

    cemana dia tolak eh, hulk yg buat ke?

    BalasPadam
  31. apala jd kat kete tu sebenarnya....

    BalasPadam
  32. bangga la kot sbb kat msia ada klcc..tapi nak pegi sana pk 10 kali..parking je dah bape rm

    BalasPadam
  33. Yang saya tahu, KLCC jadi tempat melepak warga asing dikala public holiday! Tak caya, esok kakcik tengok...

    BalasPadam
  34. Anaa...

    kalau diterbalikkan secara sengaja, rasa kakcik bukan oleh seorang dua.

    BalasPadam
  35. Wani...

    jangan2 Bujal yang tolak! hehehe...

    BalasPadam
  36. Mimi...

    balik nanti kakcik nak cuba siasat! :)

    BalasPadam
  37. Irfa...

    kakcik lalu sahaja setiap hari, tapi tak pernah masuk. ;-)

    BalasPadam
  38. Dr Faiz...

    tak kuasalah kakcik nak dekat... nanti macam-macam bau dok ada! ;-)

    BalasPadam
  39. berani betui hb kakcik turun
    pagi2 tu..takut penjenayah je..

    BalasPadam
  40. Ati...

    rasa 'cuak' tu memang ada, tapi tempat tu hanya di hujung surau dekat rumah kakcik tu. Syukur tiada kejadian yang tidak diingini. :)

    BalasPadam
  41. ada konspirasi tu nampaknya...
    kalu sorang dua xle nk terbalekkan
    kereta jd mcm tu kan..heheh

    BalasPadam
  42. mesti ada kes ni..hehe.

    p/s: musykil juga macam mana kereta tu elok je tertonggeng gitu.

    BalasPadam
  43. nak sedut minyak ke nak curi spare part bwh keta? hehehehe

    bangunan last tu bekas tempat saya keja. ada faedah tau.

    BalasPadam
  44. SALAM,
    MAAF, KAKCIK. TERKELUAR DRPD FOKUS N3 INI. MENGENAI PERJUMPAAN BLOGGER AKAN DATANG INI .... ADA PIHAK YG MENCADANGKAN PILIH TARIKH LAIN (BUKAN 25 DIS) KERANA HUJUNG TAHUN BIASANYA BANYAK KENDURI KAHWIN. ADA JUGA YANG KATA WAKTU SEBELAH PETANG BIASANYA HUJAN. JADI MEREKA CADANGKAN MULAI SEBELAH PAGI DARI JAM 10 HINGGA 3 PETANG. OK, NANTI KITA DUDUK BINCANG.

    BalasPadam
  45. exora...

    mungkin juga ada oranng sakit hati kepada kereta/tuan kereta itu!

    BalasPadam
  46. Nida...

    memang tak ada kesan kemalangan pun pada kereta itu. Pelik juga, kan?

    BalasPadam
  47. Eri...

    masa kakcik balik, kereta tu dah tak ada. Tak tahu la apa cerita sebenarnya.

    BalasPadam
  48. W/salam Dato'...

    saya juga sedang memikirkan fasal tarikh tu. Sebabnya Wani (Ibu Muda) akan mula bertugas di Kelantan pada 18/12, kalau buat pada atau selepas tarikh itu pasti dia tak dapat bersama. Nanti kita bincangkan semula.

    BalasPadam
  49. Aik..pelik kereta kancil tu..macam tak ada 'cedera' mana-mana pun..

    BalasPadam
  50. Siti...

    itulah yang menghairankan. Agaknya betullah tayar kereta tu dah penat, jadi dia sengaja nak baring. :)

    BalasPadam
  51. pelik gak bila baca seperti sengaja di terbalikkan

    BalasPadam
  52. eelobor...

    persoalan yang tak menemui jawapan. :)

    BalasPadam
  53. IM biasa tengok kereta dalam keadaan 'die bug'. yang tu memang betu-betul akibat pelanggaran!

    BalasPadam
  54. IM...

    kereta yang dalam gambar ni, kakcik pun hairan macamana boleh baring macam tu! ;-)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com