Kawan-kawan kakcik

Ahad, 26 Februari 2012

Dalam tidak ke mana, akhirnya sampai ke Teluk Intan...

... keluar dari rumah jam 11.40 pagi dan sampai semula ke rumah jam 6.40 petang.  Tiada gambar di Teluk Intan kerana tiada apa lagi yang menarik untuk kurakam setakat ini.  Hanya ada gambar sewaktu perjalanan pergi dan balik yang dirakam dari dalam kereta...

Mesti ada ular dan tikus di sini, kan?


Hanya budak ini yang mahu mengikut.

Tasik dan langit - satu gabungan yang indah.

Nampak tak pelangi?

Agak tak jelas juga pelanginya

Saban hari ada sahaja tanah yang digondolkan.


14 ulasan:

  1. Dalam tak kemana.. Jauh langkah tu kakcik


    Cantik pelangi..

    BalasPadam
  2. tetiba teringat Teluk Intan.. best gak lah kan..

    BalasPadam
  3. kalau dalam ke mana, entah sampai ke mana ..

    BalasPadam
  4. Tetap ada juga gambar menarik yang sempat dirakam. Pelangi tu wpun tak jelas, tetap indah Kakcik...

    BalasPadam
  5. tiba2 teringat roti kaya dekat pekan Teluk Intan tu... sedap!

    BalasPadam
  6. cantik2 gambar akak
    pandai kak cik amik gambar ..
    sesekali layan situasi melihat keindahan alam kan akak
    sedar2 dah sampai ke sesuatu destinasi ;)

    BalasPadam
  7. haha "Hanya budak ini yang mahu mengikut." lawak...:P

    BalasPadam
  8. saya suka kalau terjumpa pelangi kalau dalam perjalanan nak ke mana-mana. :D

    BalasPadam
  9. kakchik, ni baru betul makan angin...kalau anak kakzana la, taknak dia ikut melainkan dia takut sorang2 kat rumah.

    BalasPadam
  10. tasik dan langit adalah satu pertanda kehebatan Tuhan. IM selalu melihat pertemuan antara laut dan langit bila setiap pagi melalui jambatan pulau pinang untuk pergi kerja.

    BalasPadam
  11. Teluk Intan ada menara condong...pernah sampai sekali saja. Kakcik suka memerhati dan mengamati alam yer...:) ada sikit persamaan kita..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.